|
||||
|
||||
Quote:
Is er iemand hier in de buurt die verstand heeft van goed afstellen van een golf2 1.8i GX?...of het vervangen van een distributie? De mijne start wat moeilijk en loopt niet altijd netjes. Gr pascal (heerlen) |
|
|||
|
|||
Ijsje 1 achter de kiezen en de parkeerplaats is nog leeg......
|
|
||||
|
||||
Volgende week maandag toch? Ghehe
|
|
||||
|
||||
Quote:
Afgelopen vrijdag avond was het redelijk druk, toen ik met de motor langs reed |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan mk2 vrt eens een pm sturen |
|
|||
|
|||
Whahahahahaha brainfreeze.....
|
|
||||
|
||||
Ook nog mensen uit de buurt van Sitterd-Geleen misschien :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
je kunt ook eerst hier heen komen, dan rijden we samen er heen ? |
|
||||
|
||||
Kan ik ook doen!
Is Melanie dan al bij jou? Had begrepen dat ze mee gaat Zal eens kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat weet ik nog niet, als ik het goed had begrepen moest ze eerst maandag nog ergens heen. Ze zou jou nog appen dacht ik |
|
||||
|
||||
Ze had indd geappt, meer van: oh jij gaat ook hé
Anders haal ik haar wel op, kom ik dan richting jou. Ik zal haar even een appje sturen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dakdekker komt rond 6 voor offerte, beetje verkeerd gepland. Zorg dat ik m binnen een half uur naar buiten werk, dan ben ik mooi op tijd.
Cool,heb er wel zin in. Wie trakteerd?
|
||||
|
||||
Quote:
Die gene die er na vraagt ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Was afgelopen zondag nog daar, 2 mooie golfjes mk2 nog zien aankomen daar. Een goud/beige en een donker blauwe die alle 2 goed laag reden .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mn pa heeft zich vandaag ook aangemeld.
|
||||
|
||||
denk ik dat ik ook wel ff een kijkje kom nemen. zal de camera wel mee nemen, dus misschien wel een klein shootje ervan maken
|
|||
|
|||
Quote:
es ich t neet vergeat, dan kom ich nog ff langs mit de werk-caddy, mitveul geluk keumt t vrouke auch mit de de golf 1.... bin benuujt.. |