|
|||
|
|||
Na een lange afwezige periode ben ik weer aanwezig
|
|
||||
|
||||
Hoi Kamran,
Leuk dat je er weer bent! Weet je nog vroeger gingen we naar Big Daddy's en Vwforum meeting met Eyup. En de Rotterdam meetings met Stefan, Mischa en Morren. Hoe staat de golf er nu bij?
|
|||
|
|||
Ja tuurlijk kan ik me dat herinneren. Ik had toentertijd nog een aantal mini-meetings georganiseerd in Rotterdam. Was een leuke tijd.
MIjn golf 1 staat stil in een garage. De laatste 4 jaar heb ik heel weinig mee gereden. MIsschien 10 km. Het begint weer te kriebelen Hoe gaat het met jou en je golf 1? |
|
|||
|
|||
Golf 1 is echt zeldzaam geworden. Kom ze bijna nooit meer tegen op de weg.
|
|
||||
|
||||
En wat er dan nog op marktplaats voorbij komt is niet veel soeps meer.
Ik denk dat ik er 2000 kilometer erop heb gezet tussen 2008 en 2013. Eigenlijk op te sommen met 1 vakantie naar frankrijk en een weekendje limburg Ik ben bezig met een G60 project ben die k-jetronic meuk nu helemaal zat http://www.volksforum.com/forum/sho...t=115319&page=1
|
|||
|
|||
Ik ga mijn golf 1 ook helemaal onder handen nemen. Ga rustig beginnen met onderdelen verzamelen.
|
|
||||
|
||||
kamran, nog golf mk1 eigenaar? Bij mij kriebelt het zo erg dat ik alvast in het bezit ben van een spucknapf stuurtje , big things have small beginnings ;')