|
|||
|
|||
Wielbouten M14 inbus
Ik heb nog 16 splinternieuwe wielbouten liggen in m14. Deze worden met een inbus sleutel aangespannen, is heel makkelijk om de lak van de velg niet te beschadigen.
Nieuw prijs was rond de 50 euro Ze mogen weg voor 25 euro (exl verzending) Last edited by O.stijn.o : 07-08-2013 at 14:05. |
|
||||
|
||||
Lengte? Conisch of bol?
Woonplaats?
|
|||
|
|||
Zijn conisch, 3cm draad en totale lengte is 5,5 cm ik ben van geraardsbergen (oost-vlaanderen) belgie
Voor foto's geef maar gerust je email adres mail ik ze wel door... |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met welke spoed?? Ik had ze gekocht voor mijn 924 maar passen op zoveel wagens met een m14 draad...
|
|
||||
|
||||
M14/1.5 ?
|
|||
|
|||
Of het een 1.5 is ben ik niet zeker .. Het staat niet op de bouten. En heb het gerief niet om dit te controleren geef anders is je email adres. Mail ik ke wat foto's msss heb je daar wat aan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een Mk1 en daarin zit M12. De reden dat ik om zoveel info vroeg omdat de TS deze belangrijke info niet in zijn advertentie had gezet. En dat hij deze vragen geheid via de pm of mail zou krijgen. Stond deze info gelijk in de advertentie dan zou dit niet zo lang topic worden. Jimm ze zijn voor jou.
|
||||
|
||||
Net even wezen meten, en heb ook M12.. Ergste is, is dat ik me daar toen ook mee had vergist en een setje M14 had gekocht via het forum..