![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker, thanks! ![]() Was leuke meet, volgend jaar weer!
|
||||
|
||||
![]() dat klopt, facebook is inderdaad niet alles maar wel gemakkelijk.
maak meerdere foto's met mijn gsm en doe die tegelijk uploaden met wifi. linkje plaatsen op VF en klaar. wil ik ze op VF daadwerkelijk zetten, dan moet ik ze een voor een selecteren, kopieren en in de werkbalk toevoegen. voor 60 foto's gaat me dat te ver. misschien is er een handige en betere oplossing voor?
|
||||
|
||||
![]() Idd mooie foto's Herm, net weer iets anders geschoten dan "standaard" maar dat doet het hem wel. Complimenten!
|
||||
|
||||
![]() Knappe foto's mannen !! En er stond veel mooi spul zo te zien.
|
|||
|
|||
![]() Hele leuke meet, en voor de eerste keer zeker een succes geweest. Top mannen (en Vrouwen) van de organisatie
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helemaal uit stadskanaal ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad hele mooie foto's gemaakt!
|
|
||||
|
||||
![]() @ Herm: Mooie foto's. en Thnx voor de foto van mijn zoon.
@ alle bezoekers aan onze 1e edtie van Internationaal VAG Sensation. Bedankt voor jullie komst en wij hopen jullie volgend jaar weer terug te zien het was na onze mening een Top dag.