|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
ik ben dan nog geen veteraan wat meetings betreft. Maar 2 jaar terug was het onderhand 2x zo klein en toen had ik nog nie alles gezien.. maar vergeleken met 2 jaar terug vond ik juist dat er afgelopen zondag weinig aan bumper en spoilertroep stond. Het zwerfvuil is idd minpuntje maar op zoveel autoos en mensen kun je dat toch niet voorkomen ook al zet je tig prullenbakken neer.. maar egt veel "foute" auto's vond IK wel meevallen.
Al met al: Hele dikke auto's gezien. Heel groot. Super lekker weer.. topdag. My 0.02 cents. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ga ik morgen even een album maken Komt goed :-) |
|
||||
|
||||
Ben nu voor het 5de jaar oprij aanwezig.
Heb me prima vermaakt. Maar vond MIVW 2010 tot nu toe het dikste. 2 hangars, 1 met zo goed als alleen maar dik luchtgekoeld spul en 1 met de dikste watergekoelde wagen en tussen de hangars in ook de dikkere wagens. En de rest op de landingsbanen. Maar buiten dat prima vermaakt en zal ik volgend jaar gewoon aanwezig zijn als ik kan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, en de organisatie mag inderdaad wel iets meer actie nemen ja, maar toch snap ik die bestuurders ook niet. Je hebt toch een plaat voor je kop als je toch naar een VAG evenement gaat waar auto's geshowt worden en naar binnen gaat met een ander merk of standaard auto ?? Ik vergelijk dat een beetje met tennis en voetbal, alle 2 balsporten maar als je met je voetbal de tennisbaan opgaat sta ja toch voor lul
|
||||
|
||||
Die Renault was een Fransoos
|
||||
|
||||
Ik heb het overigens niet alleen over die ene Renault
"standaard" vag is ook een andere sport als wat op die dag gespeeld werd
|
|||
|
|||
Quote:
En de Mercedes Engels ... Tja boeie , strookje langs de hangaar voor niet vag auto's is snel gemaakt toch ? Maar de verkeers regelaars kwamen er een beetje in om , naar mijn idee geen ervaring met deze aantallen auto's in 1 x die op een show waardige manier moet neer zetten , dit waren meer parkeer terrein vol stampers . En die zal het boeien of het een Renault is of een Nissan GTR Kwa vag auto's heb je standaard , en standaard , want er stonden ook hele mooie standaard auto's , een 10 miljoen golf in hele mooie staat , een golf 3 helemaal origineel , bijvoorbeeld En daar in moet je uitkijken wie en waar je een selectie laat maken Niet iedereen heeft de zelfde smaak en budget Daar moet iedereen zijn eigen verstand een beetje gebruiken . Maar nu weer on topic , foto'ssssss |
|
|||
|
|||
Liever een Golf 3 die helemaal origineel is, dan de oranje Ford Focus die ik op een filmpje tegen kwam.
Anyway, iemand nog foto's van die matte Tiguan? |
|
||||
|
||||
Wat een gemuts over of dat een VW standaard is of spoilers heeft.
De meeste van ons zijn begonnen met een standaard VW en hebben tijd en geld erin gestoken om er iets moois van te maken. De 1 vind een rat prachtig en de ander een RS2 bumper op zijn mk1. Laat een ieder in zijn waarde. Laat die jongen in zijn standaard Golf 2 met deuken en 2 kleuren plaatwerk en krassen lekker genieten en dromen en ideeën opdoen. Mijn zoon heeft zo'n standaard Golf 2 op country hoogte en is er helemaal vol. Hij durfde ook niet met de Golf 2 naar MIVW te gaan omdat hij vind dat het er niet uitziet. Bullshit!! Gaan met dat ding. De echte liefhebbers snappen waarom jij met je Golf naar MIVW komt. Niet iedereen heeft de mogelijkheid, de tijd en het geld om een "show" waardige auto te maken. Voor een hoop mensen is het toch een dagelijkse auto. Volgens mij was dit een VW-meeting. Dus een mogelijkheid voor vw/vag-rijders om elkaar te "ontmoeten". Ik heb genoten en ik zag de vele vrolijke mensen die een leuk dagje hadden. Daar is het mij ook om te doen. Ik zie het evenement ook steeds groter worden. Heel knap dat de jongens dit voor elkaar hebben gekregen. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het de volgende jaren nog groter word en dat je heel de week bij het NH-hotel VW's kan kijken. Zaterdagavond ben ik ook bij het NH-hotel geweest en ik heb uitermate genoten. Dat hebben de jongens van MIVW uitstekend geregeld daar. Ik zit er zelfs aan te denken om daar volgend jaar ook een nacht te boeken. Wat een heerlijke locatie.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 06-08-2013 at 09:54. |
|
||||
|
||||
+1 voor Jeff
|
|
||||
|
||||
Hier hebben ze het over meer dan 5000 auto's
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben nu een Mijnalbum.nl aan het aanmaken dan moet het wel lukken als het goed is en vele mensen kunnen de foto`s wel zien en dat even toevoegen is alleen maar voor de foto`s daarna kan je me weer verwijderen doe het niet om meer vrienden te krijgen |
|
|||
|
|||
@jeff
ik ben het dan ook helemaal met je eens...mensen vergeten vaak dat zij vaak ook begonnen zijn met ' niks' ik vind wel dat de niet VAG auto's geweerd moeten worden van het terrein!!! verder heb ik me prima vermaakt en een boel mooie wagens gezien! |
|
|||
|
|||
+2 voor jeff
Heb je trouwens niet gezien helaas, mario ook niet
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de audi bewonderd in het Atrium. Wat een fantastische auto. Ik zou je trouwens ook niet van gezicht meer herkennen.
|
||||
|
||||
You go Jeff! Helemaal gelijk....'t is gewoon nooit goed!
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha, zie alleen een dagje ouder uit jeff 😉 Wordt dringend tijd dat ik weer met de cabrio naar meetings kan !