|
|||
|
|||
Thanks !!
Ben al op zoek naar een IC weet nu welke dat past alleen het vinden ervan word lastig maar we hebbe er geen haast bij
|
|||
|
|||
Vandaag nog een hoop onderdelen gekrege van die vriend van me waar de auto van is geweest
zat nog een eind demper bij een ecu ( waarschijnlijk met chip ) nummers van de chip zijn anders en ziet er anders uit nog wat interieur delen xenon setje enz.
|
|||
|
|||
heeft een van jullie enig idee waar ik de oranje knipperlichten kan kopen aan de voorkant ??
|
|||
|
|||
stoer ding! hoever is hij verlaagd? vast setje of schroef?
|
|
|||
|
|||
Schroefsetje geen idee hoeveel krijg een pakje sigarette net onder het subframe geschove als het op de rug ligt
|
||||
|
||||
Wat een gave bak man. Wees er zuinig op!
|
||||
|
||||
Quote:
VW Classic Parts http://www.vw-classicparts.de/shop/ - rechte Blinkleuchte -gelb- für Corrado US-Modell bis Fahrgestellnummer 50-M-035 000 artikelnr. Art.: 535953142A - linke Blinkleuchte -gelb- für Corrado US-Modell bis Fahrgestellnummer 50-M-035 000: artikelnr. Art.: 535953141A Leuke Corrado
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Thankss !! Ga ze meteen bestelle
Bedankt eindelijk wat fatsoenlijks
|
||||
|
||||
Quote:
Zou alleen even goed kijken of het de goede zijn.. I.v.m. oud/nieuw type bij een Corrado
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Thanks zal er zeker zuinig op zijn
Zal het ff na kijke
|
|||
|
|||
Net toch maar originelen koplampen gemonteerd..
wel effetjes het glas eraf gehaald en ff de achtergrond zwart gemaakt maak zaterdag wel effetjes wat foto's
|
|||
|
|||
Vandaag nog effetjes met de corrie bezig geweest
had nog een set achterlichten liggen die heb ik volledig rood gemaakt om te kijken of het wat is staat goed bij die kleur vind ik ook de lampjes van de binnenverlichting,leeslampje en kofferbak verlichting vervangen voor LED Als het slechtere weer begint gaat de corrado in de schorsing en dan gaan we echt beginnen moet de bestuurders + bijrijdersdeur opnieuw laten spuiten ( inbraakschade ) en de achterbumper ook omdat er iemand tegen aan gefietst is oid dat had die al bij aankoop En dan kan de RVS uitlaat er ook weer onder al met al hebbe we toch wel weer wat te doen dus de foto's en dergelijke verschijnen van zelf wel weer fototje:
VW Golf mk3 G60 ringtool VW Golf mk3 VR6 Last edited by Jetta-GTI-16v : 24-08-2013 at 20:36. |
|
|||
|
|||
Er is weer het e.e.a. aan de corrie gedaan
- Originelen koplampen zitten erin - G60 logo achter - RVS uitlaat systeem group A En er zijn nog wat onderdelen onderweg - Spaghetti spruitstuk - Golf 2 rallye evo intercooler - 180 grade bocht op de G-lader - Slangen en buizen set - Schrick nokkeas asymetrich 268°/276° - Bar tek chip RS3 - Riemspanner verchroomt - 68 mm poulie - Bredere riem voor de G-lader - K&N luchtfilter ( inlegfilter ) - 4 platina bougies - instelbare brandstofdrukregelaar Dan heb ik tenminste een bezigheidstherapie voor de winter ben benieuwd wat die op de bank zal doen Nog wat foto's van de corrie op het moment:
|
|||
|
|||
Superwagen!
Een Corrado blijft nog altij op mijn verlanglijstje staan! |
|
|||
|
|||
Thanks !!
ik zou zelf ook niks anders meer willen op dit moment
|
||||
|
||||
Goed bezig hoor! Alleen het G60 logo had nog wel een eindje na rechts gemogen.
|
|||
|
|||
Bedankt !
Ja dat klopt zag het pas toen het erop zat
|
|||
|
|||
Weer wat spul klaar ligge voor de montage
De corrado word deze winter ook meteen omgebouwd naar 5x100 bedoeling is om volgende winter te gaan voor 17 inch bbs ch velgen en grotere schijven en 6 pots remklauwen dus we gaan deze winter al een begin maken eraan Tevens heb ik een ABS pomp besteld mijne heeft het helaas begeven. zal deze week effetjes foto's posten van het spul wat ik klaar heb ligge
|
||||
|
||||
Prachtige wagen!
Ik zou er nog nummerplaten met opgelegde letters monteren op zo'n nette auto Interieur nog een beetje netjes? (heb nog een compleet g60 interieur liggen evt)
|
|
||||
|
||||
17 inch BBS CH velgen zal hem goed staan! Hoe breed zijn de wielen?