|
||||
|
||||
we zijn er dit jaar ook bij met de golf GTI G60 Syncro Zaterdag vroeg weg met een groep G60 rijders van uit friesland naar het hotel en het word een groot feest.
|
|||
|
|||
Vers van de pers
We hebben dit jaar bij het NH een goede deal gemaakt. Als wij het hotel volgeboekt kregen ,zij de consumptie prijzen omlaag. Daar hebben ze zich aan gehouden ,2 avonden lopend buffet voor een nette prijs en drinken voor nette prijzen. Ook is er zaterdag avond ruim uitgepakt ,patat kraam buiten,biertent buiten,en hamburger BBQ buiten. Gaat dus gezellig worden daar. LET OP!!!! Er kunnen dit jaar alleen NH gasten met hun auto het terrein op ,mensen van buiten af moeten buiten het NH parkeren ,dit staat aangegeven met borden. Gasten van NH krijgen een speciale sticker die op het raam moet worden geplakt . Ik hoop dat we er dit jaar een onvergetelijk feest van kunnen maken ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je een hotelkamer hebt geboekt voor 2 man, mogen er dan wel 2 auto's het terrein op ?
|
|||
|
|||
Quote:
Auto moet bij inchecken wel aanwezig zijn . |
|
|||
|
|||
OPROEP aan iederen in regio Eindhoven die gaat naar MIVW...
Wie o wie heeft er een autoambulance beschikbaar voor dit fantastische weekend?!?!?! Ik heb mijn auto klaar maar heb geen afspraak kunnen maken bij de RDW voor keuring... Betaling etc. kan geregeld worden mits het binnen de perken is.. Gaat om de Karman Ghia (voorheen van Kustom Charged) met Airride... fvandekimmenade@hotmail.com
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like Last edited by Subever : 25-07-2013 at 07:53. |
|
|||
|
|||
is ondertussen een stamgast geworden
|
|
|||
|
|||
Extra nieuws voor NH hotel gasten,
We hebben 150 parkeer plaatsen in het hotel . In de hal ligt vloerbedekking dus er moet een karton onder de motor ,die krijg je bij binnen rijden. Er mag niet meer dan 5 liter benzine in de tank zitten. Na binnenkomst moet de auto blijven staan tot zondag ochtend 7:00. Mocht je hier interesse in hebben laat dit dan even weten aan een Crew member bij aankomst. Deze zijn herkenbaar aan de Roze T shirts. VOL is VOL. Verder wensen wij iedereen een plezierig verblijf bij het NH Hotel. |
|
|||
|
|||
Wel een lekker meewerkend bedrijf dat NH Noordwijkerhout, auto's binnen in de hal parkeren lijkt me toch een redelijk unieke manier om iets extra's aan dit pracht evenement toe te voegen.
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet wachten! Ik tel de dagen af.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Aanwezig met Poetsfreaks.nl / Dutch Car Detailing stand, dus kom gezellig ff buurten. We hebben een paar leuke M.I.V.W. aanbiedingen
|
||||
|
||||
Vandaag mn gti afgesteld en apk gekeurd dus ben er by met mn gti vh weekend
|
|||
|
|||
Cool... Pim, leuk dat je komt
|
||||
|
||||
Super Pim, na al die tijd als passagier nu weer met je eigen auto
Tot zondag
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Vanaf hoe laat gaat de poort open? Het zal vast ergens staan maar ik zie het niet..
|
|
|||
|
|||
@ GEENGTI 9.00 uur tot 17.00 uur
|
|
|||
|
|||
thanks!