|
||||
|
||||
Onderdelen Golf GTI '84
Ben op zoek naar verschillende onderdelen voor mijn Golf 2 GTI uit 1984. Alle onderdelen moeten in perfecte staan zijn! De onderdelen die ik zoek zijn:
Prioriteit: - Complete motor kabelboom, onverknipt, alle stekker en draden perfect in orde; - Voorstoelen, achterbank, deurpanelen en zijpanelen van een originele GTI van het oude type. Optioneel: - Zwarte 3-deurs hemel, inclusief uitsparing voor open dak. (Inclusief schuifdakbekleding) - Motorkap, voorscherm links + rechts, deur links + rechts (oud type), kofferklep in de kleur Lhasa Green LA6V. Kofferklep het liefst inclusief spoiler; - RVS uitlaat met één demper. Ook met spaghetti spruitstuk; - 7 lamellen grille met rode bies. ENKELE lampen, met GTI logo. Heb je iets, of weet je iemand die dit heeft liggen, stuur me dan even een PB!
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 22-09-2013 at 15:06. |
|
|||
|
|||
heb een deukloze groene motorkap 20 euro.
en een achterklep GTI zilvergrijs met ruitenwissermotor, minimaal roestplekje 30 euro |
|
||||
|
||||
Even de prioriteiten gesteld!
|
||||
|
||||
SPOED:
- Handmatig raammechanisme linker deur inclusief zwengel. Betreft een oud type deur; - Handmatig bedienbare spiegels L + R incl knopje binnenzijde (oud type deur); Iemand?
|
||||
|
||||
Ga eens langs bij Arie (beekman demontage) hij heeft ze bijna zeker wel liggen!
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip, maar de laatste keer dat ik daar was had ie bijna niks van wat ik zocht :p
|
||||
|
||||
Iemand hier die kan helpen?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier wordt een golf aangeboden met t interieur wat jij zoekt volgens mij...
Hoop dat je FB hebt https://www.facebook.com/groups/369...79720432076938/ |
|
||||
|
||||
Ja die had ik al gezien, en ook al op gereageerd. Die auto is nog rotter dan die van mij en moet een vermogen opbrengen. Ik laat m fijn staan.
|
||||
|
||||
De hemel die jij zoekt heb ik, maar alleen de stof. Zul je dus over je bestaande hemel moeten lijmen. Is inclusief zonnekleppen etc. Ex zwarte strip achter bij de achterklep
|
|
||||
|
||||
Zwarte strip heb ik, kapje voor de slinger heb ik, zonnekleppen zijn nog goed, alleen mijn hemel is 100% waardeloos en ligt daarom dus al op de stort..
|
|||
|
|||
Oud typen spiegels heb ik nog wel een setje van ligge.
heeft alleen ff een poets beurt nodig voor de kleur |
|
||||
|
||||
Spiegels heb ik inmiddels, staan ook niet meer in het eerste bericht.
|
||||
|
||||
Ok mocht je je als nog bedenken weet je me te bereiken
|