|
|||
|
|||
http://www.metalpoint.nl/vlakke-pla...elen/flens.html
misschien heb je daar iets aan. schijnt redelijk goedkoop te zijn. ze kunnen er zelfs gaten in boren op jouw wensen. |
|
|||
|
|||
ontopic,
na een meningsverschil met de garage over nog 2 storingen heeft de garage met tegenzin aangeboden de auto terug te nemen. aangezien het niet naar tevredenheid opgelost zou worden heb ik heb de auto terug gegeven. jammer maar helaas, dit projectje is dus abrupt tot stilstand gekomen. we gaan bij toyota verder. ps, de velgen en nieuwe banden staan wel in de verkoop voor 300 euro. Last edited by dubber : 28-07-2013 at 08:35. |
|
||||
|
||||
Huh? Noh...
En dan Toyota? Toch geen Camry, hè... En waarom dan geen Audi??
|
|||
|
|||
een aygo, zwarte van 2010 5 deurs met 40dkm op de klok.
electrieke ramen, airco, cv op de sleutel. geen audi vanwege de kosten. het stuur tikte soms (ik vermoed een aandrijfas) en soms deed de stuurbekrachtiging niet mee. het aanbod was om deze kosten te delen of dat hij de aandrijfas vernieuwde en daarmee klaar. lijkt me geen goed plan, die auto was duur genoeg en dat moet dan wel goed zijn. en dan kan ik een bret voor de kop hebben en dan neemt ie hem maar terug. |
|
||||
|
||||
Idd, je mag voor een bepaald bedrag een goede auto verwachten, zo simpel is het. Niet goed, geld terug, klaar.
Geen Audi vanwege de kosten kan ik me iets bij voorstellen, maar een Yago? Da's wel weer de andere kant op hè.
|
|||
|
|||
tja, yaris vanaf 2005 is duurder.
en iets anders leuks en verstandigs kom ik op de swift uit vanaf 2005 maar dan houdt het ook wel op. genoeg leuks maar dan is het niet verstandig meer. |