|
||||
|
||||
Helaas niet van de partij dit jaar...zaterdag tot laat werken en zondag andere verplichtingen...Dus geen knakworstfestijn dit jaar CREW!!!! PB maar adres van een van jullie...zal ik wel DIY pakket opsturen met wordten, broodjes en saus!!! ;-)
|
||||
|
||||
Saus als in remmenreiniger?
|
||||
|
||||
Quote:
Vic wat doe je! Dat heb je slecht geregeld, gewoon komen gek |
|
|||
|
|||
Met SWTC rijden we zondag naar Volksdub toe met een groep. We verzamelen in Duiven, vlakbij arnhem om half 10. Wie rijdt er met ons mee?
We hebben een event op facebook aangemaakt, meld je daar even aan als je meerijdt! www.facebook.com/gotstanceswtc/events |
|
||||
|
||||
Quote:
Noooooooo!! Geen gezellige midnight snack :-( |
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen we Victor gewoon ontvoeren |
|
||||
|
||||
De crew is al op pad om alles op te bouwen. Iedereen tot zaterdag en/of zondag!
|
|
|||
|
|||
En hoe staat het terrein ervoor
|
|
||||
|
||||
Als een biljard laken
Kom dr net vandaan Tot morgen en zondag! |
|
|||
|
|||
Fijn weekend voor degene die het hele weekend blijven, ik kom zondag wel pas.
Hopelijk goed weer!! |
|
||||
|
||||
Vraagje kan ik mijn auto nog op geven voor de speciaal wheels
|
|
||||
|
||||
Ik zou het op zaterdag (als je dan komt) of zondag even vragen bij binnenkomst of bij de Volksdub informatiestand.
Een groot deel van de VF-crew is het terrein aan het opbouwen en daar heeft bijna niemand een goede data-verbinding (grensgebied Duitsland) dus nu vragen beantwoorden op het forum kan lastig zijn. |
|
||||
|
||||
Tot morgen allemaal. Heb er zin in.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Slecht hoor Tot morgen allemaal!
|
||||
|
||||
Ben al onderweg! Word weer een mooie
|
|
||||
|
||||
Hopen dat het weer bij trekt! Jezusmina, hier in EHV gaat het wel even tekeer.
|
||||
|
||||
Volgens buienradar hebben we het ergste rond half 2 gehad.
|
||||
|
||||
ik hoop dat t in noord limburg minder regen hebben dan hier, anders staat t water bij veel auto`s toch al tot aan de dorpels
|
|||
|
|||
Iemand meer informatie over de toestand daar. Want hier in zuid-holland is het klote. Was van plan heel het weekend te komen maar als er nog hagelbuien, onweersbuien en dergelijke komen lijkt me dat niet verstandig
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe het terrein er nu bij ligt maar ik woon redelijk om de hoek en het heeft hier aardig geplenst
|