|
||||
|
||||
Misha in de mkIV zojuist bij Hooipolder
|
||||
|
||||
Vanmiddag autoweg heerlen, bij hoeve de aar, dikke, dikke, dikke grijze audi a2 op BBS, heb m volgens mij laatst ergens op een foto langs zien komen, had gek genoeg al een zwak voor t model, maar na deze gezien te hebben.....
Verders, een golf 1 cabrio,op azev oid, lindelaufegewande voerendaal. En een blauw golf 1 ratje,krat op dak, geen idee meer waar.
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag deze Spijl gespot in Leiden.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zag ik deze vandaag op de A16 bij Breda richtig Antwerpen
|
|||
|
|||
Mooie foto!
|
||||
|
||||
Vanavond rond 21.15 op de kade in Maasbracht een lage rode Corrado met op de linkerzijruit een sticker met VW logo er in. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ? Is van de vrouw van Tristan (K.A.R.S) Ik ben er ook helemaal gek van Staat/stond te koop
|
||||
|
||||
Blauwe lage Jetta mk2 op Audi wielen. Bij oda parking in Sittard. Al eens hier op het forum gezien.
|
|
||||
|
||||
Blauwe lage Jetta mk2 op Audi wielen. Bij oda parking in Sittard. Al eens hier op het forum gezien.
|
|
||||
|
||||
Denk deze:
Is van Bob (Dubstone)
|
||||
|
||||
Jup
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja die, reed een vrouw in idd. vanavond ff met de mrs praten, pixo eruit, a2 erin.
|
||||
|
||||
Rond 9uur bij de Makado in beek op de parkeerplaats een rode jetta op de grond had porsche C2 wielen(y)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zal T.C.Z.L. zijn geweest
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Klopt was ik! Waar reed jij in dan? Zag wel een zwarte mk5 R32 staan.. Edit: Er stond geloof ik ook nog een zwarte mk3 een tweetal rijen achter me
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI Last edited by T.C.Z.L : 26-07-2013 at 08:09. |
|
||||
|
||||
In Leusden een Golf 2 F&I op gepolijste BBS RM als ik het goed zag. Stond even later bij een boerderij aan de Hamersveldseweg.
|
||||
|
||||
Quote:
En gistermiddag weer
|
||||
|
||||
Gisteren gespot, in de buurt van de snelwegoprit van Geleen...
Eerst een witte lage Golf 2 met oranje rode heckblende, heel erg gaaf ding! Een paar auto's daarna kwam van dezelfde kant een lage blauwe Jetta mk2. Had naar de tweede nog even gezwaaid, en meen dat ik een handje terug kreeg, maar met de onverlaagde Audi 80 zal ie wel niet gesnapt hebben waarom er gezwaaid werd. Dacht even dat de Jetta van Lawrence was, maar die heeft geloof ik nog vanalles op zijn dak liggen.
|
||||
|
||||
Die witte komt geloof ik uit geleen, iig al vaker gespot, echt een net ding
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik deed bij het magazijn van leenbakker de deur open en zag je toen staan, ik kon wel zwaaien maar kwam anders ook zo raar over haha, die zwarte mk3 achter je was inderdaad van mij |