|
||||
|
||||
leger scirocco
kwam deze tegen op vw forum 2003 castrop rauxel duitsland hele leuke creatie.
|
|||
|
|||
niet mijn smaak, maar verders wel een mooie auto!
|
|
||||
|
||||
ook niet mijn smaak maar ziet er wel grappig uit
|
||||
|
||||
mooi bakkie hor, alleen die antenne, embleem en die knippers aaarchh!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
echt heftig om te zien niet om te hebben
|
|||
|
|||
ja kick....maar dat geel is bah...doe het dan in ene goed
|
|
||||
|
||||
Ik vindt het er stoer uit zien
|
|
||||
|
||||
velgen passen er ook mooi bij. ze zitten netjes strak in de wilekast maar ik denk dat ie die raakt bij drempels
|
|
||||
|
||||
Inderdaad een aparte kleur. Wel zeer mooie ATS-en d'r onder (ATS staat sowieso goed onder rocco's)
|
|
||||
|
||||
mooie ATSers!!! jammer van da gele vwteken jah, en die ene wiper-aid...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hier sluit ik mij bij aan. Echt mooie velgjes, wou dat ik de tijd en het geld had om dat ook zo te doen. Helaas... |
|
||||
|
||||
Dat geel kan dan wel bah zijn, maar hoort wel bij de legerkleuren
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahahaha ja okeej beetje overdreven maarrrrr loop maar eens een legerdump binnen, zo "geel" geel zit er niet in, valt beetje op he, een gele vlek in het bos |
|
||||
|
||||
Maar als ie nou door de woestijn moet??
|
|
|||
|
|||
dan koopt ie woestijn-camouflage.... is ook zoiets maar dan in " woestijn kleuren " jaja tiz echt zo, dat bestaat ook :lol:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie dan beter een andere auto kan nemen die wat beter geschikt is voor dat soort terrein.
|
|
|||
|
|||
hihi jah op zich wel
|
|
||||
|
||||
Een touareg bijv, afgelopen weekend in wolfsburg genoeg gezien, die kunnen dat soort terrein een stuk beter aan.
|
|
|||
|
|||
ja zeker!!! lijkt me ook gaaf hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt me ook wel logische... wat denk je dat ze in irak hebben... is ook raar als ze een leger coniveren op zich af zien komen.. |