|
||||
|
||||
International VAG Sensation 2013 @VDL NedCar in Born
Weer: heeerlijk Sfeer: lekker laid-back en gezellig Muziek: goed verzorgd en lekker opzwepend Voor herhaling vatbaar? Zeker! Helaas moesten wij op tijd weer gaan ivm bbq thuis Kom maar op met die foto's, er liepen genoeg fotografen rond
|
||||
|
||||
Heb maar een paar fotos kunnen maken.
DSC02340 by VdubMKII, on Flickr DSC02337 by VdubMKII, on Flickr DSC02336 by VdubMKII, on Flickr DSC02350 by VdubMKII, on Flickr DSC02349 by VdubMKII, on Flickr DSC02347 by VdubMKII, on Flickr DSC02346 by VdubMKII, on Flickr DSC02345 by VdubMKII, on Flickr DSC02342 by VdubMKII, on Flickr DSC02352 by VdubMKII, on Flickr |
|
||||
|
||||
Leuke foto's, nieuwe meet dus voor een eerste keer super geregeld. Ruim terrein, stands en goede catering aanwezig. Muziek was dik in orde, kortom een dikke plus voor de organisatie!
|
|||
|
|||
Ik sluit me volledig aan bij de vorige posts!
|
|
||||
|
||||
Wij van VW Power Holland waren er ook bij leuke locatie gezellig alleen stond af en toe de muziek iets te hard maar overall top!!!
En allemaal verbrand hahaha Onze fotos: https://www.facebook.com/media/set/...59466313&type=3 |
|
||||
|
||||
Beste VAG Liefhebbers,
Wij als organisatie hebben genoten vandaag en willen jullie bedanken voor het bezoek aan onze 1e edtie. Na onze mening was deze een een succes. Natuurlijk hopen wij dat jullie het ook een mooie dag vonden en dat wij jullie volgend jaar weer terug mogen zien. Alle prijswinnaars nogmaals van harte gefeliciteerd. Wij hopen dat jullie ook alle foto's even willen delen op de facebook van International VAG Sensation en willen jullie ook vragen om de mensen die je kent te taggen. Nogmaals bedankt en tot de volgende editie. Mvg de organisatie.
|
||||
|
||||
VAG sensation
mijn foto's met de gsm gemaakt..
foto's in een openbaar album geplaatst en link aangepast! Int VAG sensation voel je vrij om te liken en te taggen!
mk1 golf cabriolet '84 Last edited by matt202 : 15-07-2013 at 21:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mij werken de links niet |
|
||||
|
||||
bij mij doen ze het ook niet , je moet even je album openbaar maken denk ik
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jazeker maar krijg dit in beeld. Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. Terug naar startpagina |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heb de link aangepast, hopelijk nu wel zichtbaar voor iedereen! :-)
|
||||
|
||||
Quote:
Nop nog steeds niet |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt de link wel.
|
|
||||
|
||||
doen het gewoon
|
||||
|
||||
Toch zijn links naar Facebook voor veel mensen vaak een probleem. Voor mij werken zo'n driekwart van de links niet, en niemand weet waarom... En dat terwijl er zoveel andere (en betere!) uploadsites zijn...
|
|
||||
|
||||
Idd ik heb er ook veel problemen mee, ben zelf geen facebook gebuiker.
|
|
||||
|
||||
Mijn oude baas was er ook.. Beetje voor diegene die niet kunne facebook'n Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Heel vet Kerel, leuke foto van mij, en leuk even gebabbeld te hebben..