|
|||
|
|||
Eh ben wel nieuwschierig hoe jou stoelen zijn geworden eigenlijk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, wel ik heb deze gekocht omdat ik iets wou hebben waar ik direct mee kon rijden, aangezien dat ik voor mijn andere echt alles alles nieuw wou hebben. Maar het is bij deze witte een beetje anders gelopen . De witte 5 deurs wordt nog altijd mijn 3de gtike dus deze wordt niet 100%, ook al zit ik er niet ver naast haha. De andere gti is nu compleet ontdaan van de lak en de routex enzo, daarvoor heb ik liggen: nieuw deuren, nieuwe kofferklep, nieuw vloerplaten, nieuw voorfront, nizuw achterpaneel met klein lichten, reservewielbak, nieuw motokap zonder naad vooraan, nieuwe kabelboom compleet, nieuw dashboard, postachterlichten, nieuw voorvleugels, schuifkantel open dak, happich klapramen achteraan nieuw, klapramen vooraan nieuw, .... Wacht alleen nog op een goeie carossier dat het ziet zitten om alles er deftig in te lassen, ik heb namelijk iets te lang naar al dit origineel plaatwerk moeten zoeken om het dan te laten inlassen en afwerke met kilos plamuur |
|
|||
|
|||
Quote:
Welke stoelen bedoel je? Stoelen van de witte blijven origineel deze zijn in veel te mooie staat om te overtrekken, en aangezien dat heel de wagen oem blijft op de schroefkit en velgen en uitlaat lijn na dan. Vond ik ik die de juiste keuze. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje |
|
|||
|
|||
motor update
Hey allemaal, na lang twijfelen dan toch maar de gespoten motor onderdelen laten parelstralen en het resultaat is wel beter
Boitesteunen en nog wat prullen laten coaten en geelverzinken Het totaal plaatje Oliefilterhouder proper resultaat Met uitlaatcollecteurtje En carterbeschermkap ook laten coaten en gemonteerd Deze week nog koppeling bestellen, motorsteunen laten persen. en dan hopelijk volgend weekend motor erin hangen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk de keukenstoelen die je met GTI stof ging laten overtrekken.
|
|||
|
|||
Quote:
Die zijn nog weg, mijn kussens voor in de zetel gingen voor |
|
|||
|
|||
Quote:
Netjes! Ik ben echt benieuwd naar het resultaat dat je gaat bekomen! Het zal alleszinds de moeite zijn! Je motor voor deze gti ziet er heel netjes uit! Die carterbescherming is dat origineel vw? Waar heb je dat gehaald? Ik zie zoiets ook wel zitten voor op m'n golfjes. Staat knap ! Succes nog met je projecten! |
|
|||
|
|||
Quote:
Origineel vw ja maar ik wil je succes wensen met er eentje te vinden |
|
|||
|
|||
Super project!
|