|
||||
|
||||
Veel Sterkte Ron!
|
|
||||
|
||||
Ik was net thuis de zondags vanaf de speed meeting , stond even te autowassen toen ik een bericht kreeg van Alberto ......... Damn! had meteen een omgedraaide maag van het bericht , zeker nadat ik de foto zag van Ron's golf .....Dit doet elke autoliefhebber pijn om zoiets te zien , gelukkig ben je er zelf goed afgekomen Ron , iig veel succes met de wederopbouw van je golf , eerst maar rustig aan !
|
||||
|
||||
zonde ! kan iedereen overkomen maar dit wens je niemand toe !
al een geluk heb je nog de moed om er opnieuw aan te beginnen massas succes toegewenst
|
||||
|
||||
Allemaal verschrikkelijk wat er is gebeurt, maar je bent er nog.
Goed dat je hem weer opbouwt zo zie ik het graag Wel even een threadje voor aanmaken he
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een keuze die de eigenaar zelf heeft gemaakt, het is zijn keuze om aan de opbouw van zijn wagen voorrang te geven op alle andere zaken, toch? Tuurlijk is het jammer wat er is gebeurd maar dat hoort nou eenmaal bij het leven. |
|
||||
|
||||
Inderdaad het belangrijkste is dat je er zelf "ongeschonden" bent uitgekomen Ron.
En dan komt uiteraard het SHIT!-gevoel, waar je een knoop van in je maag krijgt. Het kan ons uiteindelijk allemaal gebeuren op de weg, en dat hoeft, net als nu, niet eens door onszelf te komen.. Veel sterkte Ron en succes met het herstellen. Hou ons op de hoogte, we leven erg met je mee kerel!
|
||||
|
||||
zonde van de golf, gelukkig ongeschonden eruit gestapt
Positieve instelling behouden en weer van voor af aan beginnen |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, held |
|
||||
|
||||
Ik schrok me de pleuris toen ik op facebook de foto voorbij zag komen. Gelukkig gaat het goed met jou.
Het toeval wil, dat ik onbewust, zondag een MIVW shirt aan had met een plaatje van het kontje van jou Mk1. Met de herbouw zal het wel goed komen. Suc6!
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 10-07-2013 at 08:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laten we zeggen dat je het iets anders bedoelde als wat je typte, of ik het anders opvatte als jij het bedoelde, of zoiets Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn (denk zoals jij)die denken er zijn zat ergere dingen die gebeuren in de wereld, en dat is natuurlijk zo. Maar Ron's mk1 is in mijn ogen gewoon meer als alleen een hele mooie wagen. En dat is ook hetgeen wat ik bedoelde, een fantiekeling zijn is niet alleen mooie auto's bouwen maar ook de "scene" daar omheen
|
||||
|
||||
Pfff schrok er nogal van.
Gelukkig gaat het goed met je Ron en heb je volgens mij nog steeds liefde voor je golf. Succes met de opbouw!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Echt zonde van de Golf. Maar gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en kun je de auto weer opbouwen. Had ook zomaar anders kunnen aflopen.
|
|
||||
|
||||
Australie:
http://www.vwgolf.net.au/showthread...troyed-in-crash Ron heb je enig idee hoeveel mensen je hebt vermaakt met je hobby? Hopelijk kun je de tijd/inspiratie en centen vinden om dit (of wellicht een ander project) voort te zetten. Kerels als jou, die jaren lang aan 1 project werken, en rijdend overal hun gezicht en auto laten zien en niet te beroerd zijn voor een babbeltje of hulp bij evenementen...bijna net zo zeldzaam als de mk1s worden. sterkte kerel |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi gezegt