#1
|
|||
|
|||
Orange polo PY eaton
De polo is begonnen als een rode 1.3 nz
Na enkele weken was het gehele voertuig gestript en kon de opbouw beginnen En dan het mooie werk het spuiten. Na enkele lagen oranje en 2 lagen blanke lak stond hij er zo bij. Er werd gekozen voor de makkelijke weg. Een PY g40 motor. De g-lader werd vervangen door een eaton m65 compressor De compressor heb ik gemonteerd, door middel van de g-60 steun die via maxrpm te bestellen is. In combinatie met een multiriem poelie set en een kleine eaton poelie past de g-60 multiriem net. Na enkele dagen en meten en lassen buigen en slijpen past het allemaal net. De radiateur werd vervangen door exemplaar van een fiat cinquecento 0.9 met een enorme fan er achter, Zoals sommige weten is de kabelboom plug and play en na enkele uren liep hij http://m.youtube.com/watch?v=x-_2A14nQSc Last edited by nielsfeenstra : 29-09-2018 at 09:22. |
#2
|
||||
|
||||
Stoer ding, zal wel goed lopen
Hoe heb je m gespoten?
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Leuk project! Heb je die spatbordranden van zo`n Fiat pick-up gebruikt?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Heb hem gespoten met professionele verfspuit geleend van een oud collega, De spatbord randen komen uit Engeland Www.Carbenfibrecreations.co.uk Last edited by nielsfeenstra : 05-07-2013 at 21:56. |
#5
|
|||
|
|||
Mooi project
wel apart intercooler boven de motor
__________________
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Intercooler of interheater? |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
intercooler, er is goed over nagedacht en de intercooler koelt perfect door de stroming van onderen en door de gril. |
#8
|
|||
|
|||
Ja zou kunnen, ik zou het zelf niet snel zo doen. Waar gaat nu de warme lucht van je uitlaat en radiator naar toe? En hoeveel van de luchtstroming gaat daadwerkelijk door je intercooler en er niet bij langs? De ruimte tussen de motorkap en intercooler zal ook maar een paar centimeter zijn, dus volgens mij kan daar dan niet zo veel langs. Als je echt het rendement nu wil weten, zal je een temperatuurmeter na de intercooler en eentje onder de kap moeten doen. Dan kan je je ook nog afvragen of je niet beter een kleinere had kunnen monteren, aangezien deze met zijn lange lamellen waarschijnlijk voor best wel wat drukval zal zorgen.
|