|
||||
|
||||
was weer een top meeting! heb me prima vermaakt en ook met veel mensen gesproken
mooi klote voor ron.... gelukkig heeft ie zelf niks! |
|
|||
|
|||
Hoop dat alles goed gaat met je ron! En super zonde van de auto.! Sterkte daar.
mvg bryan
|
||||
|
||||
Beetje dubbele afloop zo idd. Sterkte Ron.
Maar verder een super meeting op een top locatie. Zal zo een album aanmaken en de link in de startpost zetten. En natuurlijk de introductie van Ruuds Frido.
|
||||
|
||||
Oei, vrezelijk bericht betreffende de GT-ZZ-57 een auto die ik altijd mooi gevonden heb.
Ik heb er vanmiddag nog onder de kap gekeken. Raar idee dat de auto er nu niet meer in haar volle glorie is. Hopelijk vind de eigenaar voldoende motivatie om zijn auto te herstellen of te beginnen aan een vervangende auto. Mooie meetinglocatie, genoeg mooie wagens mogen bewonderen en het weer zat mee wat wil je nog meer ?
|
||||
|
||||
Vandaag met 4 man van www.classicmk1.nl geweest
Was een gezellig dagje met lekker warm weer Uiteraard weer de nodige foto's geschoten Ze zijn te bekijken op onze facebook pagina https://www.facebook.com/media/set/...20932543&type=1 En ook nog een prijs mee mogen nemen met m'n golf 1 Helaas het verhaal net ook gehoord van Ron z'n golf 1 Doodzonde, maar gelukkig zelf goed vanaf gekomen Sterkte ermee Ron Namens de crew van classicmk1.nl
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb weer eens een mooie meeting gehad en weer een hoop mensen gesproken. Wel klote voor Ron, sterkte ermee.
Hierbij een paar foto's.
|
||||
|
||||
71-er golf3 . Blijft een gaaf ding
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit allemaal.
Mijn ex GTI Pirelli stond er ook super bij dankzij de nieuwe eigenaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Vooral met die start knal.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel heel zonde gelukkig heeft de eigenaar niks heb ik begrepen maar die zou als nog vreselijk ziek zijn. Geen foto's van de debuut van Ruuds Frido ?
|
||||
|
||||
Was een top meet! Volgende keer zeker weer!
|
|
||||
|
||||
Ik heb Foto's van de frido. moet ze nog wel ff op de pc zetten en uploaden.
|
||||
|
||||
Last edited by Ronald87 : 07-07-2013 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Super mooi weekend gehad met de crew . |
|
|||
|
|||
Was een super gezellig dagje veel moois gezien, vw-speed top gedaan!
Maar nu ik deze foto Van de MK1 vr6 zie word je toch wel ff stil Goed om te horen dat je er zelf goed vanaf bent gekomen. Strekt Ron! we hopen dat hij nog te redden valt als het alleen bij de neus van de wagen is gebleven. www.vwteam.nl |
|
|||
|
|||
Eerste meeting van het dikste project en een vreselijk einde van een legende , vreemde dag vandaag
|
|
|||
|
|||
Geen woorden voor, heel veel sterkte voor Ron... Dit wil niemand meemaken.
mijn bijdrage van vandaag: https://www.facebook.com/media/set/...32492755&type=1
|
||||
|
||||
Super weekend gehad met fantastisch weer en zeer dikke wagens .
|
|||
|
|||
gelukkig heeft ron niks, dus dan de vraag in hoe verre is deze mk1 afgebrand.