|
||||
|
||||
Dat vermoeden had ik al.. als alles er netjes bestraat is kan ik deze locatie alleen maar toejuichen.
|
||||
|
||||
was een super meeting . vond ik
volgens jaar zeker weer erbij sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx en klopt :-) Helaas wat dat betreft wat tegenslagen gehad en ze hebben zaterdag's nog een aardig stuk van het terrein afgegraven en met grind opgevuld. Komt volgend jaar allemaal goed:-) Buiten dat toch allemaal bedankt voor de komst en de superleuke reacties, Wij hebben iig een geweldige dag gehad:-)) |
|
|||
|
|||
hier mijn aandel van de foto's
http://www.flickr.com/photos/95166151@N02/ http://www.flickr.com/photos/95166151@N02/ |
|
|||
|
|||
http://www.facebook.com/esli.meijer...80171321&type=3
hier mijn foto's, stond zelf met mn oranje monster op de weide, maar wel geweldige dag gehad
|
|||
|
|||
Quote:
staan fotos van op mn facebook
|
||||
|
||||
Was een erg toffe meet zoals altijd.
De locatie heeft ook veel potentie en ben benieuwd naar volgend jaar. Een paar weken geleden was ik er ook al ivm het youngtimer event, en toen lag het er precies zo bij, prioriteiten bij de DRU misschien niet 100%? Bij deze een paar van m'n kiekjes, later misschien meer. VW Fanatics 2013 by Shovel81, on Flickr VW Fanatics 2013 by Shovel81, on Flickr VW Fanatics 2013 by Shovel81, on Flickr |
|
||||
|
||||
Jullie maken toch steeds zulk mooie foto's, hoe doen jullie dat toch?
Heb vorig weekend ook foto's gemaakt tijdens een Bimmerfest '13 en die zijn helemaal niet zo mooi als jullie plaatjes! |
|
||||
|
||||
Maakt ook een hoop verschil met wat voor camera je foto's maakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met een Pentax K10D spiegelreflex maak ik mijn foto's. |
|
||||
|
||||
Ook ik was aanwezig en heb mij goed vermaakt! Binnenkort meer foto's op VWCulture.nl of kijk op de VWCulture Facebook...
|
||||
|
||||
Quote:
Om te beginnen: Een camera van een wat algemener merk, let's say: Canon, Nikon of in sommige gevallen Sony. Ga daarna eens rond neuzen voor een circulair polariserend filter en wat lenzen, etc. Buiten dat is wat know how van fotograferen en nabewerking ook wel een must.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 04-07-2013 at 22:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke setup die goed te betalen is: - Canon 550D - 50mm f/1,8 of zelfs f/1,4 lens - cir pol filter - veel oefenen en zeker geen auto-stand gebruiken - adobe photoshop of adobe photoshop lightroom voor het ordenen en nabewerken! Succes! Damn heren, lekker plaatjes weer hoor en wat een mooi materiaal was daar aanwezig! En ik maar dag in dag uit in de werkplaats om mijn auto af te krijgen...
|
||||
|
||||
Wat Herm voorstelt is inderdaad een super combinatie.
Heb 'm zelf ook.
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom een camera van een ietwat algemener merk, zijn deze dan zoveel beter dan Pentax camera's ? Ik ben toch van mening dat het merk er niet toe doet en dat er geen slechte camera's geproduceerd worden tegenwoordig ? Heb inmiddels voldoende lenzen: • Sigma 17-70mm F2.8-4 DC HSM • Pentax 50mm F1.4 • Sigma 70-200mm F2.8 DG HSM II en voor iedere lens heb ik een circulaire polarisatiefilter. Misschien ligt het aan mijn camera instellingen of nabewerken in Lightroom 3.6 ? Ik plaats een link naar een foto van afgelopen weekend, moet je de lucht eens bekijken, die lijkt helemaal "uitgebrand": http://www.flickr.com/photos/sevent...phy/9189141847/ En da's maar één voorbeeld, heb wel meerdere zulke foto's maar dat heb ik deels kunnen wegwerken met Lightroom (al boet je dan wel in wat kwaliteit betreft). Nochtans heb ik een circulaire pola gebruikt om de reflecties op het koetswerk weg te werken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het een persoonlijk dingetje, maar in mijn ogen zijn het toch de betere camera's. Ik zie niet snel iemand met een Pentax langs de zijlijn van Nederland-Duitsland staan. Quote:
Merk misschien niet, maar er is gewoon meer accessoires, lenzen, etc. voor de bekende merken te krijgen. Quote:
Misschien de hooglichten/highlights wat naar beneden halen. Als je nog wat vragen hebt over Lightroom mag je me altijd PMen.
|
||||
|
||||
@Rick en @Kirsten:
ik heb hiervoor een nieuw topic aangemaakt: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=116218 Laten we daar verdergaan met dit leuke onderwerp zodat we hier weer on-topic kunnen met de verslagen van: VW fanatics water & air 2013
|
||||
|
||||
Verstandig!
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een briljant apparaat is dit, van wie is die...???
|
||||
|
||||
Quote:
Super ! excuus voor de off-topic berichten... Kan jij misschien de andere off-topic berichten naar het nieuwe draadje verplaatsen? Alvast bedankt ! |