|
||||
|
||||
zo mensen hier zijn de nieuwe foto's...
hier zie je dat ik de achterbumper gelast heb... de witte/beige achtigge draad die je ziet lopen dat is een kunststof lasdraar van "pp" kunststof waarmee je dus de VW bumpers kan lassen... en zo is de achterbumper geworden... hier word de binnenzijde van de motorkap alvast gespoten... dit zodat we morgen de motorkap op een schraag kunnen leggen voor de vloeing van de verf... op deze foto gaat hij in de colorbuild (grondverf)... hier gaat ie in de kleur LC3U... en hier gaat ie in de blankelak... me broertje heeft de hele avond lekker aan het plakband rolletje gehangen en zijn auto afgeplakt voor het spuiten morgen... dat was het weer voor vandaag... morgen gaat hij tegen een uur of 12 de spuitcabine in en word ie gespoten...
|
||||
|
||||
netjes jongens ben benieuwd na morgen!!
|
|
||||
|
||||
Gaaf gedaan man! ziet er goed uit allemaal!En ook zo snel allemaal!
succes morgen met `t spuiten!!
|
||||
|
||||
moet je tegen die gozer zeggen op de laatste foto's :p
morgen spannende dag :biggrin:
|
||||
|
||||
wat een stoere jongen is die Martin.........spuiten zonder masker en handschoenen én met een peuk in z'n bek................die komt er wel hahaha.
@ Robert....welk merk audio!??!!? Je heb toch niet voor nix een G60 en die uitlaat?!?! Dan heb je geen audio meer nodig hoor......in mijn G60 komt ook geen radio oid. |
|
||||
|
||||
Quote:
he`s alive!!!! :p
|
||||
|
||||
ja dat vind ik ook chris...
ik heb ook geen audio in de golf das beter... ja ach martin die is heeeeeeeeeeeel goed bezig :p
|
||||
|
||||
maar het blijft sikkens lak he...........
|
|
||||
|
||||
heb bij freek al glasso blank gehaald die is veel mooier
|
||||
|
||||
o jee o jee o jee morgen weer een hoop proefritten richting alacar zie ik alweer
ik hoor net dat ik een storing krijg waar ik heel de dag voor aan het "proefrijden" ben
|
||||
|
||||
Quote:
Nee glasso dat is het????? |
|
||||
|
||||
mensen mensen...
alle lak is k*t je moet er maar mee kunnen werken... morgen effe LC3U laten mengen bij de karwij mischien is dat wat :p
|
||||
|
||||
dikke sjit Johan.......kun je mijn golf 3 achterbumper ook cleanen, de naad eruit halen???
|
||||
|
||||
hmmmmmm...
jeuke jeuke jeuke.... Benieuwd naar t resultaat... moin moin |
|
||||
|
||||
@ blackdevil...
alles is mogelijk natuurlijk als je echt geinteresseerd ben dan hoor ik het nog wel van je... alleen heb ik het wel druk eerst de rocco nog overspuiten van Rocco...
|
||||
|
||||
Als me blok eenmaal in me auto ligt ga ik je zeker contacten Johan
Zal voor spuiten van twee voorschermen zijn. Last edited by MaceNL : 19-04-2005 at 06:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zet jouw foto's dus ook in ons fotoalbum, maar dat vind je vast niet erg.... Kunnen onze members ook zien wat jij met de auto van je broer doet toch??
|
||||
|
||||
Je hebt het maar druk Johan....
beetje jammer dat de pics hier niet werken om een of andere vage manier.. zal vanaaf thuis nog wel ff kijken... |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de voorruit, maar je moet dan wel een plakruit kopen, en niet gewoon het rubber eraf en plakken.
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit momenteel helemaal geen radio in... en aangezien ik ieder weekend een 2 uur heen en 2 uur terug in de auto zit naar en terug van mijn meisje is het wel een beetje saai zonder muziek... En ja... als je stil staat wil je ook wel wat horen! Groetjes