|
|||
|
|||
Quote:
Tuv laten keuren in duitsland en terug invoeren in belgie. t3-dezent bouwd dokas en busjes met audi v8's tuv gekeurd, en belgie aanvaard tuv keuringen. grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zou mooi zijn , heb je weet van lichte vrachten die op die manier al effectief door een Belgische keuring zijn geraakt ? Want ik hoor veel mensen daarover praten , maar heb tot nu nog geen enkele lichte vracht zo weten door de keuring geraken
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
mijne is gehomologeerd maar zit wel geen andere motor in, enkel verlaging en wielen, sportstuur en dergelijke
|
|
|||
|
|||
Quote:
er staat er eentje te koop met een vr6 tuv gekeurd, eigenlij kleuk busje voor weing geld, 5000 euro grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
TUV gekeurd is geen probleem , maar is heeft hij ook BELGISCHE keuringspapieren ?
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
tuv gekeurd of niet, je zal hier altijd homologatiekeuring ondergaan in de belziek
|
|
|||
|
|||
Leuk, dit topic
Ik heb zelf ondertussen ook al m'n 5de busje t3 uiteraard, momenteel een witte panelvan, zelfs vanachter geen raam in, wel uitsparing voorzien. Een 1.7d met 4-bak van '89. Laatste tijd wel met de nodige problemen en kosten Ik ben van Wilrijk, Antwerpen |
|
|||
|
|||
ffjes iets anders, is er nog iemand die dit weekend naar hockenheim gaat?
grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Wij zijn geweest ... en nu net terug .
|
|||
|
|||
Quote:
tog nog belgen ginder, heb geen 1 bus met belgische platen gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet goed gekeken dan ? Wij stonden er al van vrijdagvoormiddag , tot zondagmiddag.
|
|||
|
|||
Quote:
oej idd heel slecht gekeken!! |
|
|||
|
|||
hallo, ik ben dennis, woon in pulderbos (zandhoven) ik ben veel bezig met de golf2 diesel en turbodiesel, en ik heb al enkele van julie t3's in een flits zien verschijnen, dit is de mijne, wit gekocht, groen gespoten, en van eerst een 1.6D naar een 1.9D omgebouwd:
|
|
||||
|
||||
He Dennis die is wel stoer geworden zo!