|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand toevallig een link van een van zijn advertenties?
Ik woon er vlakbij en heb wel zin in een beetje actie Misschien een keer langs rijden, aangezien de verkopers uit de provincie groningen allemaal last hebben van deze eikel... |
|
|||
|
|||
Waarom is er nog steeds niks gebeurd? Als er echt zoveel mensen gedupeerd zijn dan ga je er toch naartoe? Al die speculaties van mensen met een knokploeg dit dat. Dat topic is speelt al 5 jaar en nog is die gozer bezig... Doe er nou eens wat aan
|
|
|||
|
|||
Ik heb al even gezocht, kan hem zo niet vinden. Waarschijnlijk leest hij mee....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn inderdaad meer mensen die last hebben van deze knuppel. Valt me mee dat hij nog niet opgezocht is door een aantal mensen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet je het zeker? De naam is nu "Classic line", alias "Blomsma", uit Assen, tel. 06-19445633, dus het tel.nummer klopt wel...
|
|
||||
|
||||
Meteen melden bij MP
|
||||
|
||||
Ja dat is hem. Ik herken die oprit.
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel waar die oprit ligt , niet in assen
|
|
|||
|
|||
Weet precies waar deze man woont, laatst nog in die straat geweest Stonden toen 2 cabrio's op de oprit en voor de raam staan toen ik er langskwam met mijn auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand heeft het weer gemeld want al zijn advertenties zijn alweer weg. Mijn maatje davelowcabby zijn naam hier op het forum, heeft zijn spullen inmiddels wel ontvangen. Hij heeft hem wel moeten vertellen dat hij op bezoek kwam, als hij de spullen niet zou opsturen!!! Met dit soort praktijken van mensen voor de gek houden en spullen niet opsturen, kom je vanzelf de verkeerde tegen. |
|
|||
|
|||
Oproep Aangifte Oplichter Patrick Boevnsmilde
Beste VW collega's..
Deze oplichter Patrick is nog steeds actief. en probeert bij iedereen waar hij zijn kans ziet op te lichten en geld tussen uit te snaaien. Inmiddels lopen er al een aantal aangiftes tegen deze persoon! Het is noodzaak dat iedereen die bedrogen is door deze oplichter gelijk aangifte te doen. zodat er zo snel mogelijk een zaak van gemaakt wordt! OPROEP!!! ga naar www.mijnpolitie.nl . Vul je aangifte in. Hier wordt er direct werk van gemaakt en alle gevens verzamelt. Alle gegevens van deze oplichter staan inmiddels ook op dit forum. Het wordt tijd dat er iets aan gedaan wordt. Als hij aankopen doet of porobeert spullen te verkopen! waar mogelijk licht hij je op! met de ene naar de andere LEUGEN! en SMOESJES! mv.g. |
|
|||
|
|||
Wel frappant dat er meerdere aangiftes gedaan zijn en onze vriendjes bij de politie nog steeds geen actie ondernemen...
|
|
||||
|
||||
Misschien is het tijd dat iemand het programma Opgelicht?! eens inschakelt?
http://www.opgelicht.nl/
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toen ik een poos geleden van hem aangifte heb gedaan gaven ze aan dat ze een zaak aan het bouwen zijn. Of tewel naar mijn mening niet belangrijk genoeg om er iets mee te doen vooralsnog.
|
|||
|
|||
Typisch Nederlands, en maar klagen achter je toetsenbord! Als ik wordt opgelicht en heb het adres van deze man of vrouw zocht ik ze op en dan sloop ik alles incl. de persoon of personen.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een goede oplossing...! (NOT, dan ben je straks zelf aansprakelijk voor mishandeling oid) Ze zorgen er wel voor dat ze hun adres niet delen. En via de bank kan je het geld niet terug vorderen, want je hebt het zelf overgemaakt. Dan had je maar de gegevens moeten controleren. Sindsdien gebruik ik vaak Paypal)
|
|||
|
|||
Doe alles fijn via de Nederlandse wetgeving! Dan weet je zeker dat je geld weg is!
|