|
||||
|
||||
Auto niet meer op straat wassen...
Nog even en dan kunnen we in de rij staan bij de wasstraat.
http://www.nu.nl/algemeen/3507893/a...ontmoedigd.html
|
||||
|
||||
Bovag.....
|
|||
|
|||
De garagehouders en benzinestations willen gewoon meer verdienen, dus die moedigen de overheid aan om op straat wassen te verbieden.
|
|
||||
|
||||
Pfff ze willen idd weer geld verdienen.
Alsof het vuil niet in de afvoerputten komt als er eens een goeie regenbui over de auto heen gaat... Achja, als ze het gaan invoeren heb ik nog wel een simpele oplossing: Jerrycan met een liter of 20 water in de achterbak. 2 emmers en schuim mee en de benodigde andere materialen. En dan dat gebruiken in de wasbox. Hou je je wel aan de onzinregels, maar kost het (op een ritje naar een wasbox na) niks extra. Hooguit het afspuiten dan. maar ook dat kun je met een extra emmer water En de branche verdiend er geen cent extra aan.
|
||||
|
||||
Ik blijf het lekker doen , maar wat The Maxx zegt is een prima optie als er echt boetes voor gaan komen.
|
|
||||
|
||||
straks mogen we thuis niet eens meer sch**ten.
|
|||
|
|||
Biologisch afbreekbare shampoo dan maar?
|
|
||||
|
||||
Ze hebben hier in NL ook niks te doen he
Dan was ik hem wel in de tuin
|
|||
|
|||
Heel veel autoshampoo is al biologisch afbreekbaar (veel Meg's, Dodo Juice, etc).
Geen enkele reden om dat te ontmoedigen lijkt me... |
|
||||
|
||||
Betutteling van de maatschappij.... Net zoals met 9 van de 10 overige regels in NL.
|
||||
|
||||
Quote:
In de tuin is niet op straat toch? Zelfde als een geschorste auto die niet op straat mag staan
|
|||
|
|||
Nog even en je mag je vuile afwas niet meer doen.
|
|
||||
|
||||
Ach joh. Twas met het oldtimer vraagstuk gelukkig al lang duidelijk dat de regering de BOVAG toch niet serieus neemt. En de autoliefhebbers deden dat al veel langer niet meer.