|
||||
|
||||
Quote:
Bruin komt gewoon op massa. Binnenverlichting krijgt rechtstreeks voeding vanuit de zekeringkast (rode draad).
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt! |
|
||||
|
||||
Heb ik ook gezien vandaag
|
||||
|
||||
Vandaag, samen met men broer en zus onze lieve mama verwent!
Maar dat wilt niet zeggen dat ik de auto niet verwen! Die kreeg vandaag de kachel cadeau!
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:19. |
|
||||
|
||||
altijd heerlijk werk, een vers gespoten wagen terug opbouwen succes en veel plezier
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, en plezier heb ik zeker! |
|
||||
|
||||
Beetje stil hier Ward
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben eigenlijk druk bezig met mijn eindwerk, aangezien dat ook wel belangrijk is, gaat dat even voor |
|
||||
|
||||
Ondanks dat mijn examens morgen beginnen, toch de tijd gezocht om een bestelling op te halen.
Ik kan nu mijn deuren volledig afwerken. Nieuwe deurklinken zaten er ook bij dus dan toch maar begonnen met het omzetten van het cilinderslot. Wist helemaal niet dat ze origineel zo soepel zouden gaan, maar dat kon ook niet anders want daar zat veel troep tussen in.. Heb dan toch ook maar een nieuwe waterpomp en tandriem er bij gekocht dan is dat in de toekomst alvast geen probleem meer. |
|
||||
|
||||
Goed bezig het pinnetje voor de koppeling pedaal is van daag op de post gegaan.
helaas na vijven dus die is over morgen bij je maatje
|
||||
|
||||
Quote:
Haa, super! Bedankt |
|
||||
|
||||
Ben terug wat begonnen aan de auto, maar door het veel te warme weer afgelopen dagen niet heel veel kunnen doen.
Gistere avond dan eindelijk het motorblok uit elkaar gehaald, die krijgt nieuwe pakkingen. Hier kreeg ik hulp van iemand die er wel genoeg van kent, bedankt hiervoor. |
|
|||
|
|||
Super kleurtje!
|
|
||||
|
||||
wat ga je van het motortje allemaal aanpakken ?
Alles uit elkaar ? Mijn 1100 is ook toe aan een revisiebeurt en ben benieuwd welke kosten dat met zich meeneemt . . . . ps respect voor de toewijding !! en mexicobeige is idd een mooi kleurtje !! |
|
||||
|
||||
Gewoon het motortje opknappen en nieuwe pakkingen zetten.
Als ik in men carterpan niks geks tegen kom, haal ik de krukas en zuigers er niet uit. Heb wel een klein beetje roestvorming in een cilinder doordat er een klep had open gestaan. Maar dat was er zo nog uit te honen zonder de zuigers er uit te halen. |
|
||||
|
||||
Kenteken verlichting terug geplaatst.
Poging tot hemel plaatsen ik laat het even zo zitten, zo kan het doek zich wat zetten. Ondertussen zitten de A-stijlen er ook half in. Zo kan ik verder met men dashboard. Motorblokje een kleurtje gegeven. ..wat een afplak werk En het bovenblok wordt gewoon goed zuiver gemaakt. En natuurlijk de vlakken waar pakkingen moeten komen worden flink opgepoetst.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:21. |
|
||||
|
||||
Dashboard er terug in. Hopelijk nu definitief
Als iemand duidelijke foto's heeft van de zekeringkast, mogen die altijd doorgestuurd worden! |
|
||||
|
||||
Waarvoor heb je foto's van de zekeringskast nodig? Of heb ik ergens overheen gelezen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je heb me mail adres toch Ward ? of zijn we verlegen geworden Wel lekker bezig jongen net als mij stapje voor stapje komen we er wel
|
||||
|
||||
Oke, ik weet het nu niet zeker, ma ik dacht dat iedere zekeringkast van een andere motor anders was aangesloten?
Ik had dus een foto nodig van de zekeringkast, om zo al die losse kabeltjes nog aan te sluiten.. Aangezien ik er geen foto's meer van heb. Peter hoe zat het trouwens met die vele foto's waar je de oorsprong niet meer van kende? Barn ik denk dat ik het nog niet vermeld had hier. Ik moet dus men zekeringkast nog aansluiten zo als je kan zien op de foto. En Enkele foto's zouden wel helpen |