|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdagavond in Heythuysen bij de kerk rond 22:00u een donkerblauwe golf 3, plat tegen de grond op audi staal, verroeste motorkap en US lights.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent me niet opgevallen:O volgende keer even zwaaien haha, Er reed me wel een bruinkleurige golf 3 5 deurs voorbij op dat zelfde stuk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is Remi. Member van Dub05.
|
||||
|
||||
Dikke rode golf 4 op audi's, vanmiddag rijksweg gulpen.
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 7 tussen sittard en tudderen, een lage blauwe golf 2, leek een gti met gele koplampen, bestuurder flikkerde met zn licht
|
|
||||
|
||||
Vandaag gespot tussen Westerbork en Hoogeveen op de Hoogeveenseweg,
een witte Golf 2 met enkele koplampen en mooi laag, hij stak z'n hand nog aardig op naar me, iemand van het forum ? Last edited by RamonDrenthe. : 14-06-2013 at 22:11. |
|
||||
|
||||
Gisteren een zwarte polo 6n2 met roze wielen gespot, stond bij de mekado in beek geparkeerd en een oranje golf 2 incl oranje wielen, ook terhoogte van de mekado
|
|
||||
|
||||
Is die zwarte polo niet de vriendin van tczl?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Klopt is de polo van mun vriendin! Die oranje Golf 2 werkt in de buurt van de makado
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Polo had een panorama dakje erin, zag er leuk/goed uit
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen op de parkeerplaats in Raamsdonksveer, langs de a27: een groepje met diverse golf mk5 en mk6, allemaal laag en dikke wielen...
|
||||
|
||||
Vandaag genoeg VW's gespot @ VAG meeting Asten....
Maar paar weken geleden deze Scirocco in Weert..
|
||||
|
||||
Zwarte lage Bora gespot, vanavond omstreeks 18u.
Stond bij camping de Barrier tussen Maashees en Venray. Had iets dat leek op een jubi-voorlip, en zwart/oranje velgen. Dennis wees me erop toen we voorbij reden, dus zijn we even terug gereden om te kijken.. Zat nog iemand in, en ik gaf hem een duimpje
|
||||
|
||||
Die witte scirocco is van onno, golfje44 op t forum.
|
|
||||
|
||||
Vandeweek achter de kerk in Neerbeek nog een zwart golfje met stickerbom op de achterruit gespot. Stond bij de bungalowhuisjes.. Kan me ff niet meer herrinneren of het een mk 1 of 2 was eigenlijk. Op de voorruit zat een sticker van Airless Riders aan de kant van de passagier.
|
||||
|
||||
Gisteren onderweg naar Leeuwarden nog een lage groene Lupo met groene dakkoffer en gekleurde velgen gespot, er reed een lage Corrado voor.
Nog even gezwaaid naar de heren, auto's zagen er goed uit! |
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 5 thv Nedcar in born een lage donker grijze seat leon op glimmende bentley? wielen met belgische platen
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen een witte Porsche 914 in Stadskanaal over de Maasbroek. Naizzzz....