|
|||
|
|||
Golf 2 1984 VR6
Hallo.
Bij deze bied ik mijn golf 2 eens te koop aan. Als er interesse voor is mag hij weg zo niet maak ik hem zelf af. De golf is nog niet omgekeurd. Hij is uit 84 dat betekent dat je vanaf 2014 maximaal 120€ per jaar belasting betaald. Wat moet er nog aan gebeuren: Stuurhuis wisselen naar golf 3 (heb ik erbij) Remleidingen van hoofdremcilinder naar remverdeler monteren Interieur afbouwen (is kompleet) Van de stoelen moet de voorste bevestiging (midden van de stoel) terug in de auto gelast worden. Dit was eruit geslepen ivm golf 4 stoelen. Bumper"houders" kopen en erop zitten, hier bedoel ik mee de plastic rondjes in de spatborden waar je de bumpers in schuift. Wat zit erop en eraan: 2.8 VR6 (rotor) met 196... km's (papieren auto aanwezig) Ketting en koppeling zijn recent vervangen. Loopt als een zonnetje! Deze heb ik laten inbouwen, factuur aanwezig. Klasse 3 alarm incl certificaat, factuur aanwezig. Verbrede wielkasten voor een achter, tevens gerold. Nieuw type deuren met audi klinken. Creme corrado leder interieur incl stoelverwarming (heeft een colourlock beurtje nodig) Snap off stuur. 1 armige ramenwisser. Verbreed staal 8,5 en 10J! VR6 remmerij rondom. Heldere kruiskoplampen Rode achterlichten FK schroefset in hoogte en hardheid instelbaar. Chrome parafaan plaat. Gepolijste inlaat Wat heb ik er nog bij: Halfstrakke achterklep (nog niet gespoten) G60 voorbumper waarvan de knipperlichten gecleaned zijn. G60 achterbumper waar een kenteken uitsparing in gemaakt is. Witte achterlichten Nog een setje 15inch velgen waarvan 2 banden 500km oud zijn. Twingo open air dakje kompleet met alle bouten enz enz. Komplete lijstenset. Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn.. Inruil mk4 of iets in die trand is eventueel mogelijk. Ik verkoop hem omdat ik een kleine op komst heb en een 5 deurs wil hebben. De auto staat in de garage en heb nu de tijd al niet meer om hem af te maken. Prijs 2000€ ---> 1500€ ALLEEN DEZE WEEK! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Zo stond hij op de g60 bumpers die ik erbij heb: [/URL]Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Last edited by DennisG60 : 26-06-2013 at 19:54. |
|
|||
|
|||
hallo
ik wil hem wel ruilen met mijn gerestaureerde mk1 diesel van 1982 zeer netjes gr |
|
|||
|
|||
Hallo.
Nee sorry ik ben opzoek naar een nieuwere auto ivm de kleine. Gr Dennis |
|
|||
|
|||
Voor de liefhebbers heb ik er ook een twingo dakje bij, kompleet!
Er gaat overigens ook niets los weg Eventueel een goed tegenbod ook mogelijk. Voor de snelle rekenaars voor een kleine 200 heb je hem af op kenteken en al. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Vandaag 24-6 Zijn er 2 nieuwe stukjes in de bodem gelast.
Dit is waar de rolkooi heeft gezeten, door de gaten (denk ik) is het iets gaan roesten. Is nu ruim eruit geslepen en word vanavond gelast en in de tectyl gezet (y) |
|
|||
|
|||
Deze week nog te koop voor 1500€ kompleet,
Anders gaat hij in onderdelen weg! |
|
|||
|
|||
Waar staat deze?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maastricht |
|
||||
|
||||
Jammer mijn monteur is een paar weken op vakantie anders was ik langs gekomen
|
|
|||
|
|||
Heb je toch geen monteur voor nodig :p
Ik heb de auto laten bouwen. Ik laat geen auto bouwen met onderdelen wat versleten of slecht zijn |
|
||||
|
||||
Ja wel die moet hem gaan maken dan
|
|
|||
|
|||
Ohzo haha.
Ik kan je zo vertellen wat gedaan moet worden en wat het gaat kosten als iemand het zou moeten doen. MITS deze persoon dan geen hollywood geld teld |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou is meer vriendendienst help hem ook af en toe |
|
||||
|
||||
mensen...graag via pb..het is hier geen msn..
|
|||
|
|||
Auto is verkocht
|