|
|||
|
|||
GEZOCHT Passend gemaakte cupra lip voor polo 6n !
Ik ben op zoek naar ene cupra lip voor een polo 6n als je er eentje hebt , laat het me maar gerust weten
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is toch niet heel veel werk, heeft mij uurtje en een dikke snee in mn duim gekost, maar is zeker te doen
|
|||
|
|||
Quote:
Ja heb ik al op gereageerd maar valt bijna niet op te sturen :p |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik wist niet eens dat er verschil inzat, ik heb een lip van een seat ibiza op m`n caddy (polo classic) zitten. de pinnetjes aan de voorkant kun je gewoon inklikken, maar aan de zijkant lopen de pinnetje`s bij een caddy naar boven ipv naar binnen zeg maar. deze pinnetjes zul je moeten afknippen of verbuigen.
bij de bocht van de lip past hij ook niet helemaal, ook hier zul je m moeten aanpassen, maar zet m gewoon zover mogelijk erop, en dan beetje voor beetje aanpassen en kunststof weghalen. pinnetjes afknippen doe je trouwens met nijptang,niet met stanleymes. ik had m`n vinger eigenlijk moeten laten hechten na uitschieten bij deze actie.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke bedankt voor de informatie ! |
|
|||
|
|||
Quote:
polo classic en caddy zijn wel wat anders als een 6n, de neus/maatvoering van de eerste 2 komt meer overeen met de ibiza. Zal bij een 6n wat anders zijn ivm de ander maatvoering van de bumper.
|
||||
|
||||
Caddy is een 6KV, heeft inderdaad veel meer overeenkomsten met een ibiza dan met een 6N. Daarom past die lip ook makkelijker
|
||||
|
||||
Ik had ergens gelezen dat meer mensen een cordoba lip onder een polo 6n doen weet niet of dat makkelijker past want zit er zelf voor te kijken
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |