|
||||
|
||||
Quote:
that's so NOT true |
|
||||
|
||||
Quote:
mijn mening |
|
|||
|
|||
vond tot nu toe alle wielen wel vet staan, echter voor de stijl van de auto waren de 7 en 8x17 telefoons top.
er is eigenlijk maar een reden voor grotere wielen en dat is dat de auto te veel toeren maakte met de nieuwe motor en relatief kleine wielen.... :biggrin: |
|
|||
|
|||
ik bedoel 7 en 8x16
|
|
|||
|
|||
Quote:
het was voor en achter 8x16 |
|
||||
|
||||
Quote:
yeehaa, Big Ron`s eerste post
|
||||
|
||||
welke tdi heb je er in gesmeten ron? een 90 pk 110 130 of wat?
ziet er strak uit, kom hem van de week wel ruilen voor de mijne haha. heb je trouwens nog een achter as die niet ingekort is in de aanbieding?? hoor het wel gr ben en heb jij ook al een baksteun bij de jong staan die nog niet word uitgeleverd? klote zooi |
|
|||
|
|||
Quote:
nou ik zal eens kijken als ik je op de a30 tegenkom. hoe dik deze er weer onder staan... |
|
|||
|
|||
Quote:
8J et52 voor en 8J et23 achter ... staat errug goed ... complimenten Ron !! |
|
|||
|
|||
130 pk pompverstuiver met 6bak enz. enz. enz.
en de ingekorte achteras zit er niet meer onder! er kan eigelijk nog wel een spoorverbredertje tussen. |
|
|||
|
|||
hey roncarbon
die grille , heb je die zelf gemaakt of gekocht? Heb er zelf eentje zonder logo gemaakt (2 orig. samen geknutseld naar 1tje zonder)... Weet je soms welk merk die verdeeld? Wil wel 'ns 'n nieuwe voor m'n polo variant (idem aan caddy) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor ... sdi was je snel zat zeker. snel chippie dr in en vlammen. waarom heb je die eronder vandaan dan? deze wielen zijn toch niet veel smaller dan je eerste setje, staan nog steeds te koop trouwens.. |
|
|||
|
|||
Quote:
kwam de caddy met de 17" rh tegen op a30 ziet er goed uit. maar je nam afritje wel erg zacht. last van hier en daar wat aanlopen? |
|
|||
|
|||
Quote:
alleen dat de velgrand het asfalt raakt,enne heb jij zoveel zin in werken smorgens vroeg? |
|
|||
|
|||
Quote:
is altijd leuk op en afritten. en des te eerder ben ik dan bij de koffie |
|
||||
|
||||
oprit ede 1 is volgas te doen
|
||||
|
||||
ja straks met je bergcuppie haaks achteruit 720 graden draaien en dan rustig je weg vervolgen. toedeloe zwaai zwaai.
EN goeie aktie voor jou he serge???? |
|
||||
|
||||
ron z'n nieuwe velgen zien er idd netjes uit
reed me pas tegemoet in ede |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je beter dat nieuwe stukje asfalt pakken in leusden (Zuiderinslag in z'n geheel).... maakt niet uit van welke kant je komt, zijn beide wel erg leuk zeg maar
|
|||
|
|||
Quote:
hihi ja klopt is ook erg leuk hihihi Last edited by caddygolow : 13-05-2005 at 18:52. |