|
|||
|
|||
Damn.. Daar word je even stil van..
Heel veel sterkte aan de familie, vrienden en kennisen
|
||||
|
||||
Poeh alle nabestaanden, vrienden en kennissen veel sterkte
|
||||
|
||||
Dit meen je niet!!,
Ik had gehoord dat er in omgeving doornspijk iemand om het leven is gekomen in een auto ongeluk maar dit!! Heel erg veel sterkte aan de familie en alle nabestaanden
|
|
|||
|
|||
pfffft
alle medeleven en steen aan de nabestaanden
|
||||
|
||||
Zag de link op Gerbens FB maar legde de link niet. Jezus.
|
||||
|
||||
Jezus! Medeleven namen het Volksforum!
|
|
|||
|
|||
Vond het topic net interessant worden met de motorswap,
lees je dit.. veel sterkte voor de nabestaanden *met een brok in de keel* |
|
|||
|
|||
Sterkte aan de nabestaanden, mochten ze dit lezen. Ben er stil van...
|
|
||||
|
||||
Veel sterkte aan de familie en vrienden toe, man zo wens je niemand een einde.
|
||||
|
||||
Namens de gehele crew van Volksforum wil ik graag ons medeleven overbrengen aan de nabestaanden. Veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Hans Bekkers Voorzitter Stichting Volksforum
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik ben de 2 jaar oudere enige broer van Gert Jan. Bij toeval kom ik er nu achter dat hij deze projectpagina had. Dank voor alle reacties. Het is inderdaad een grote slag, het hakt er diep in. Ik hoop dat God verhoed dat iemand van jullie dit ook meemaakt. Gert Jan was gezegend met 2 rechterhanden en veel inzicht in techniek. Ik had er altijd veel respect voor. Alles wat hij uit elkaar haalde kreeg hij ook weer werkend in elkaar. Helaas heb ik hier duidelijk minder kaas van gegeten, hij hielp me altijd als er iets was wat ik niet snapte. En nu? Ik ga de auto overnemen, en nooit meer weg doen. Zijn auto was bijna klaar, zijn blok lag erin en het loopt perfect. (woensdag nog even in gereden, heerlijk ) Graag wil ik de auto afmaken met behulp van anderen als ik er niet uit kom. Ik stap halverwege in en daarom mis ik natuurlijk informatie. Mocht iemand contact met hem hebben gehad over hoe hij de rest wilde afmaken, ik ontvang graag de informatie!Ik wil de auto graag afmaken zoals hij het wilde hebben. Als er verder iemand iets wil delen wat betreft GJ, ik stel het zeer op prijs!(hj_van_dalfsen@hotmail.com) |
|
|||
|
|||
Denk dat iedereen je hier op het forum je maar wat graag helpt..
Top dat je doorgaat met zn wagen!! Sterkte
|
||||
|
||||
Succes!
|
||||
|
||||
mooi dat z`n project wordt afgemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
ten eerste sterke ik heb dit stuk gelezen met een brok in mijn keel en het nat in de ogen echt super om de auto van je kleine broertje naar zijn idee af te maken en nooit meer weg te doen, dit is toch wel een ding wat je nog voor je broer en je fam. kan doen en wat mij betreft mag je zijn topic hier voortzetten dat ook wij een beetje van de golf kunnen blijven genieten. en mocht je met een dilemma zitten zijn er hier zat die je op weg kunnen helpen |
|
||||
|
||||
Heel mooi om te zien dat dit weer word opgepakt, mocht je ooit vragen of hulp nodig hebben ik woon nog geen 10 km bij jullie vandaan (Elburg).
Heel veel succes met de auto en het verwerken van dit verlies Groeten, Martijn
|
|
||||
|
||||
Gecondoleerd ! Vriend van me is 20 jaar terug op exact dezelfde wijze om het leven gekomen.
Dik respect dat je z'n project op pakt en verder gaat afmaken !! Hier is kennis en hulp genoeg voor handen. Dus vraag maar raak.
|
|||
|
|||
Fantastisch, dank voor de berichten!
|
|
||||
|
||||
Gecondoleerd ! Zal een moeilijke tijd zijn voor jouw en je familie en vrienden.
Goed om te horen dat jij het zijn auto af wilt maken heel veel succes er mee.