|
|||
|
|||
4*100 Verbreedstaal 9J/10J (Sold)
Bij deze bied ik mijn set verbreed staal aan.
Ik doe het weg omdat ik om het mooi te krijgen de wagen nog verder moet verlagen. Aangezien ik 60.000 km per jaar maak in deze auto durf ik dat niet aan. De set gedraagt zich op de auto prima, het reedt met de hoogte die ik had nog steeds uiterst comfortabel (triple-s schroefset). De banden die op de velgen liggen zijn zoals te zien nog gloedje nieuw en kunnen nog zeker 2 jaar mee. Verder is de set in topstaat op 2 deukjes na die op de foto's duidelijk te zien zijn deze zaten er al voor het balanceren en onder het rijden merk je hier dus helmaal niks van. Mijn vraagprijs: € 450,- Last edited by mssh : 22-07-2011 at 08:14. Reason: (Sold) |
|
||||
|
||||
deukjes kun je zelf ook wat naar binnen slaan
|
|
|||
|
|||
Zou zeker kunnen, maar je merkt het met rijden niet dus vandaag ook niet gedaan.
Ruilen tegen een set andere wielen is ook mogelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verkoopt zich wel makkelijker |
|
||||
|
||||
Heb je voor mij misschien foto's ik kan ze hier niet zien
En eventueel interessen in inruil tegen BBS rm 15 Inc Stuur me een pm alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien dit topic 2 jaar oud is, verwacht ik niet meer dat het topic actueel is
|
||||
|
||||
Haha o zie het ja haha kijk nooit die datums Tog maar is gaan doen haha
|