|
|||
|
|||
idee voor intercooler
Ha mensen,
welke opties zijn er nog om een andere IC dan een golf of rallye te plaatsen in m'n mkII waar we in maart een g60 gaan inlepelen. ik heb nu nog de corrado ( donorauto) IC liggen maar ik wil liever een 'grotere' IC plaatsen................ grtzz daniel |
|
||||
|
||||
je zou evt een intercooler van een mercedes sprinter kunnen gebruiken(worden gebruit in golf 1 g60) ze zijn wat lager dan een golf g60 intercooler en stukken goedkoper of je moet tegen 1 aanlopen
|
|||
|
|||
moet er dan nog veel worden aangepast??
grtzz daniel |
|
|||
|
|||
er wordt wel vaker een sprinter ic toegepast, wat de aanpassingen zijn weet ik zo niet, dat zou je ook op het corrado forum kunnen vragen omdat je ook een corrado radiateur erop hebt zitten als je die tenminste er ook voor gaat gebruiken...
|
|||
|
|||
ja maar hoe zit het dan met de gladerbocht, en moet ik alle slangen op maat laten maken??
grtzz daniel |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
@Pirelli: Als je nog wat nodig hebt dan kan je me bellen op 06-55786695.
Heb namelijk een hoop g60 onderdelen liggen. Ben zelf ook met een mk1 g60 project bezig. |
|
|||
|
|||
ron heb je toevallig geen golf ic liggen??
grtzz daniel |
|
|||
|
|||
Ja die had ik wel voor je, maar die vond jij toen te duur.
|
|
|||
|
|||
ehh hoeveel moest ie opbrengen dan?
grtzz daniel |
|
|||
|
|||
compleet met bocht , slangen, radiateur, etc etc.
vraagprijs 600 euro. |
|
|||
|
|||
verkoop je die bocht ook los???
Rob |
|
||||
|
||||
is 10 maanden terug, denk niet dat hij die nog heeft