|
||||
|
||||
Netjes !!!
|
||||
|
||||
Ken je http://www.k70.nl/ ? Een hele website over de K70 !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja deze website had ik ook al gevonden, maar in iedergeval bedankt! want tips zijn altijd/ en ideeën zijn altijd welkom!! |
|
|||
|
|||
Auto er bij voor het dagelijkse vervoer..
Polo 6n 1.6 milestone uitvoering Hier en daar zit er wel een plekje maar daar was de prijs ook naar.. Ik wil hier nu nog niet al te veel aan doen, in de toekomst ga ik er misschien mijn GTI blok inzetten.. Dit blok komt orgineel uit een Polo 6n1 GTI, dus vrij zeldzaam. het is een 1.6 16klepper goed voor 120pktjes(heb hem gekregen van iemand van mijn stage bedrijf ) Hij licht nu wel volledig uit elkaar maar dat moet het probleem niet zijn. Last edited by jeroen_essen : 30-05-2013 at 21:14. |
|
|||
|
|||
Nou mijn k70 dan weer, hier schiet het ook al aardig mee op. hoop hem binnen kort weer recht op te zetten..
Excuses voor de niet al te scherpe foto`s |
|
||||
|
||||
Goed werk! Qua laswerk al een beetje rond?
|
|
||||
|
||||
Schitterend, wat een project, zeg! Daar moet je wel ballen voor hebben, want dat is beslist geen kattepis!
Gr. Ed
|
||||
|
||||
Hey Jeroen goed bezig ik kom binnenkort even langs om het met me eigen ogen het te bekijken ga zo door respect !
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle reactie`s!!
De onderkant van de auto is nu helemaal klaar. Hij staat al weer een tijdje recht op, hier zal ik binnen kort wat foto`s van maken |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 15:17. |