|
|||
|
|||
Schuuropruiming..!!!
Ik heb nog een hoop kleine dingen liggen waar ik niks mee doe.
Misschien dat er iemand is die wat kan gebruiken. Twee spoorverbreders in 5x100 20 mm per kant. Zijn van H&R en zijn 1x gebruikt om te passen. Prijs 90 euro Veerpootschotels in chroom voor een golf 2. Prijs 50 euro Motorkap stang golf 2 in chroom. Prijs 25 euro Motrokap haken golf 2. Prijs 30 euro Gewicht versnellingsbak vr6 in chroom. Prijs 20 euro Gasklephuis vr6 in Chroom. Prijs 50 euro Bobine golf vr6. Prijs 45 euro Afdekdeksels voor boven op de veerpootschotels. Prijs 10 euro Een olie retour leiding voor naar mijn weten een audi rs2. Prijs 40 euro Olie retour leiding van een 20vt Bam code. Prijs 15 euro Raamslingers golf 1. Prijs 5 euro Magnex einddemper komt onder een golf 2 weg. maar volgens mij is die daar niet origineel voor. Prijs 50 euro Kpu Spiegel. Prijs 100 euro Originele silicone slangen Audi TT 225 pk Bam code. Prijs alles in een keer 50 euro Achter schroefpoten golf 2. Zijn goed gangbaar en in geode staat. Prijs 50 euro Schakelaar en kabelboom voor stoelverwarming Passat/corrado vr6. Prijs 40 euro Tellerbak in miles voor de golf 3 vr6. Prijs 45 euro Alpine radio beeldscherm dvd speller. Prijs 150 euro Bij interesse graag een mail naar dextersaintjox@hotmail.com. Spullen zijn af te halen in Zutphen Gelderland. Versturen kan kosten koper. Mvg Michael Sloopmaker |
|
|||
|
|||
ik wil is spoorverbreders wel, zoek jij nog wat??
|
|||
|
|||
Ook nog een complete set verchroomde originele BBS bouten voor BBS Rs velgen.
Prijs 100 euro. Up |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Uiterste prijs van de kpu spiegels? Passend voor golf 1?
|
|||
|
|||
Die afdekdeksels voor de veerpoot
Heb ik wel belang bij kun je ze ook opstuuren Mvg arjan |
|
|||
|
|||
Spoorverbreders verkocht..
Up |
|
|||
|
|||
Kabelboom voor stoelverwarming zelfde als golf en vento?
Schakelaar heb ik al nml, maar moet wel passen natuurlijk hahaha |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
||||
|
||||
Quote:
Passen deze op de Golf1 ? zo ja heb ik wel interesse. Mag via de PM
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
De raamslingers van de mk1 golf zijn die korter dan originele slingers? Zo ja wat is de lengte?
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Schroefpoten verkocht.
And Up |
|
||||
|
||||
Schakelaar en kabelboom voor stoelverwarming Passat/corrado vr6. Prijs 40 euro.
compleet voor beide voorstoelen? En nog te koop?
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|