|
|||
|
|||
Vandaag en gisteren wat leuke auto's gespot
* gisteren een zilvergrijzen golf VI met een zwart dak en zwarte R32 velgen in Zevenhuizen. * Vandaag in Rotterdam-Zevenkamp een zilvergrijze lupo (3L) met hele gave 16 inch hoepels. *Vandaag op de maasboulevard in Rotterdam een groene kever met een koffiemolen op de deur.
|
|||
|
|||
Gespot witte golf V GTI, Verlaagd echt een dikkerd!
Omgeving Barneveld, kruispunt bij van manen rond 21.00 |
|
|||
|
|||
Zaterdag rond 19:30 Erik gespot met de Einzer ter hoogte van het AZC.
Gisteravond rond 20:00 op de Eykerstokweg in Heythuysen een Golf 3, rood, verroeste motorkap en verlaagd. (Ik weet volgens mij wel wie het is van hier, maar kom even niet bij de forumnaam) |
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag/avond ergens op de A44 of de A4 (ben er niet zo bekend) net buiten Leiden 3 hele lage Civic's met US-Lights en vette gele mistlampen aan !!
Zag er erg netjes uit (en dat zeg ik niet gauw van een japanner )
|
||||
|
||||
Zaterdag op de A58 bij Roosendaal zwarte Caddy TDI (alles rood) zat bij Bergen op Zoom al op m'n zenuwen te werken en reed vet a-sociaal, deed het bij Roosendaal nog es dunnetjes over, hoop dat het niemand van hier is...
|
|
||||
|
||||
Quote:
had um ook gespot bij de locht ...wat een beest (waar woont de eigenaar,ken hem niet en zie de auto nooit rijden)
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenaar woont in Heerlerbaan. Auto heeft een hele tijd stilgestaan, dus zou inderdaad kunnen dat hij een hele tijd niet is gezien.
|
||||
|
||||
vrijdag avond stond ik in dokkum met de popo te praten, we waren getuige van een ongevalletje.
eerst kwam er een lage oud model kever cabrio langs, matzwart met matrode zijkant en met american racing velgen ofzo. en daarna een bordeauxrode audi s4 biturbo van een van de roegworks jongens, reed veel te snel langs en is ook genoteerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik een week of wat geleden ook gespot in Dokkum Gaaf ding idd |
|
|||
|
|||
eind vd middag een Golf 2 F&I op de sloop in Steenwijk. Volledig interieur er nog in, en een volksforum stickertje op de achter zijruit
|
|
||||
|
||||
Gisteren bij de rontonde voor dokkum een lage golf 2 (gambia rood?) met 2 man erin.
Ik reed in de pappassat. |
|
||||
|
||||
gister in woudenberg een beige golf 1, in het centrum.
daarna een stukje verderop (geen idee, was aan het motorrijden) ook een beige golf 1 op ATS'en :tu: |
|
|||
|
|||
Vanmorgen 52xrst
Golf 3 tergooi ziekenhuis Lekker verlaagd Mooie bbs velgen Alleen denk ik dat deze velgen gezien de parkeer style het nie lang zullen volhouden |
|
|||
|
|||
Quote:
lenso poep met bb5 naafdoppe |
|
|||
|
|||
Mhmhmhm....is die van jou?
|
|
|||
|
|||
nee ik zeg maar wat...
|
|
||||
|
||||
Vanavond bij de Mac in Rosmalen nog even naar iemand gezwaaid in 'n witte Golf 2 GTI op witte wielen, volgens mij was t Gijs
|
|||
|
|||
Net in deurne, houtenhoekweg. Mk1 met rek op het dak met daar nog iets op. Gele koplampen. Het was donker dus heb het niet heel goed gezien. Iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
Kom van de week al dagen tussen 17:00 en 18uur (al naar ik naar huis rijd)
A1 Deventer- Hengelo op de andere kant een champagnekleurige Jettaat 2 tegen. Iemand van hier?
|
|||
|
|||
Zwarte lag Citygo vanmorgen op de A5 met een blije piloot Volgens mij wel eens op foto's gezien. Audi velgen meen ik.
Mooie kar!! |