|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Golf mk3 hella mk4 koplampen, bumpers, etc.. compleet in onderdelen!
Ik heb een vr6 gekocht voor alleen het blok en evt uitlaat en alles wat nodig is voor ombouw in een Mk2..
Dus als je plaatwerk of interieur oid nodig hebt moet je het ff melden.. Alles mag goedkoop weg.. Geen hollywood prijzen zoals anderen.. ..Ow ja, eigenlijk heb eigenlijk geen vaste prijzen, maar omdat het moet: voor deuren met elektrische ramen en spiegels samen 100 euro.. Interieur compleet met panelen en hoedenplank, desgewenst met dashboard 100,- Complete front exclusive bumper 100,- (zijschermen, motorkap en gril) Bumpers voor en achter met wielbogen en sideskirts 100,-.. Schuif kanteldak werking niet bekend ivm missen van schakelaar Incl. Hemel 50,- Alles kan ook los en apart verkocht worden, Voor mij part het chassis, maar dan zonder kenteken want die gaat er morgen af.. Geen prijs staat vast, alles kan weg na een leuk bod.. Groeten, Kaan |
|
|||
|
|||
Up, locatie Venlo / Limburg
|
|
|||
|
|||
Wat is de staat van de koplampen en(originele??) Vr6 onderspoiler? Wat wil je ervoor hebben?
Last edited by DesertWind : 29-06-2013 at 10:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
Beide verkocht, heb nog alleen de voorbumper en gril over, mogen beide samen weg voor 3 tientjes.. |
|
|||
|
|||
Die zijn bij mij net opnieuw gespoten
Ik ga even verder kijken. |
|
||||
|
||||
Heb je de lampen in de bumper nog, zeg maar knippelicht en die twee ernaast
|
||||
|
||||
zit er een schroefset op?
|
|||
|
|||
Zit er folie over de mistlampen?
|
|
|||
|
|||
sideskirts en voorbumper nog over, mogen samen weg voor 3 tientjes..
|