|
|||
|
|||
onsteking vraag help
heb een golf met 15jb motor onsteking met contact punten wou graag er Elektronische ontsteking van maken dus naar de sloop en een Elektronische ontsteking van een golf2 1600 gehaald met module maar mijn eigen bobine op de module zitten de kleur draden bruinwit groenwit roodzwart bruin groen zwart dikke groene alles van de module bruinwit groenwit roodzwart naar de onsteking groene naar de - bobine dikkezwarte -accu 1dunnezwarte naar de+bobine maar geen vonk wat doe ik fout moet ik ook een andere bobine hebben van een golf 2 en waar moet die dikke groene draad aan en mijn oude bedrading wat aan mijn oude bobine zat heb ik er aan gelaten alleen de zwarte heb ik er aan gelaten de paars zwarte er afgehaald en de zwartrode zit er ook nog op wat een verhaal ......graag info wat ik fout doe .....
|
|
||||
|
||||
Volgende keer graag meer Hoofd letters gebruiken en punten.
het is bijna niet te lezen ! Groen en Rood/Zwart op de -Klem Dikke Zwarte en Wit/Paars op de + klem Onsteking: Bruin/Wit ----> Module Groen/Wit ----> Module Rood/Zwart ----> - Klem ontsteking Module dikke bruin ----> Massa Module ----> Dikke Zwarte + Klem bobine Dit kon ik allemaal van me eigen foto's af halen voor een compleet verhaal moet ikm naar de auto die staat niet hier
|
|||
|
|||
Quote:
Oke bedankt zal het eens zoo gaan aansluiten |
|
|||
|
|||
hij loopt weer reuze bedankt
|