|
|||
|
|||
Verlichting....
Wie kan mij helpen? Ik heb een golf3.5 cabrio ,daar heb ik een 2.0 8v ady gti ingebouwd .Vanaf de zekeringkast de motorruimte in heb ik de kabelboom gebruikt van de gti,alles werkt .Omdat de stekkers van de koplampen verschillend zijn(golf3 naar golf4 koplampen) heb ik de koplampstekkers van de golf 4 koplampen op de gti draadboom gezet ik dacht dat kan niet fout..... Jammer dus,als ik mn licht aan zet dan brandt alles gelijktijdig groot en dimlicht ,dimmen aan het stuur,geen effect. mn blauwe lampje op het dashbord brand als ik mn licht aan zet. Als ik sein als mn verlichting uit staat brandt mn groot en mn dimlicht Ik wordt er helemaal tuureluurs van , en moet over 3 weken naar de apk en wordt nu toch een soort zenuwachtig Wil er wel voor betalen, want voor niks gaat de zon op.
|
||||
|
||||
Ik wil best helpen maar waar woon jij?
|
|||
|
|||
Utrecht, maar ik kan naar je toe komen, pm mij je nr dan bel ik je om 11 uur .
|
||||
|
||||
Je hebt pb