|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Gezocht!!! Rechter voorscherm & Keienvanger Gambiarood (LA3B) Golf II
Ik ben op zoek naar een rechter voorscherm en een keienvanger voor mijn golfje.
Die van mij vertonen helaas wat slijtage.... Dus ik zou graag mijn golfje een opknapbeurt geven en "onbeschadigde" onderdelen er in te zetten. In ieder geval met de lak er nog op en geen deuken. Het gaat om de kleur gambiarood (LA3B) Mocht iemand ze nog hebben liggen en kwijt willen, dan hoor ik het graag!! Omgeving Limburg/ Noord-Brabant Alvast bedankt
Daily: VW Golf MK V 1.6 16v FSI Last edited by VWGeitje : 24-04-2013 at 08:27. |
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb de gezochte onderdelen wel voor je liggen, deze komen van mijn project af. Alleen heeft de vorige eigenaar de komplete auto zwart gerollerd, en heeft dit ook nog slecht gedaan. Persoonlijk denk ik wel, dat de zwarte verf makkelijk verweiderd kan worden. De orginele kleur is Gambia Rood. Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Nick, dankje voor de reactie. Ik verwacht alleen dat alles voor het rollen is opgeschuurd, dus krijg nooit meer de originele lak terug dan. Dus ben bang dat ik er helaas niet veel aan heb. Groetjes Kimberly
|
||||
|
||||
Up
(Alleen écht gambiarood, ik wil geen plammuur- en spuitwerk gaan verrichten) - Rechter voorscherm - Keienvanger - Motorkap - Rechter spiegel, oud model (niet van binnen verstelbaar), zie mijn foto's
|
||||
|
||||
Ik ben een rode golf aan het slopen, zal van de week wel ff naar de kleurcode kijken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk eens even naar haar avatar. Not even close
|
||||
|
||||
Ok goeie, had ik niet gezien sorry
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha, geen probleem! kan gebeuren ik zoek gewoon nog even verder.. en anders wordt ie binnenkort gewoon een compleet andere kleur