|
|||
|
|||
Electrische schema's Golf 3 GTI
Hoi, ik ben nieuw hier en had al even lopen zoeken maar kon zo 123 niks vinden.
In mijn vorige auto had ik een SPY alarm systeem omdat hij een keer was gestolen. (gelukkig een week later terug gevonden Thumbs up for the police!) En in mijn nieuwe auto (Golf 3 GTI 8v) wil ik weer een alarm inbouwen. Kan iemand mij vertellen op welke plek in het beste het kastje kan monteren en waar ik hem beste/handigste bij alle relevante draden kan komen? En natuurlijk een duidelijk schema van (in ieder geval) die plek waar ik de draden ga monteren. Om er misschien nog een leuke discussie van te maken ben ik benieuwd wat jullie van de aansluit methode van de man in het volgende filmpje vinden. @3.55 Zo wil ik het ook gaan doen. |
|
||||
|
||||
De manier waarop hij de draden verbindt lijkt me prima, mits je een tape gebruikt die goed strak zit en dat ook jarenlang blijft. En een tiewrap (op of vlakbij de las(sen)) om de draden stevig op hun plek te houden maakt het af.
Last edited by Erik Baas : 03-05-2013 at 23:51. |
|
|||
|
|||
Welke draad is bij een Golf 3 gti 8v de ACC draad?
Ik had begrepen dat er geen echte ACC stand op zit maar als ik de sleutel in het contact stop gaat de radio al aan dus dan is dat toch een ACC stand? Welke draad schakelt dat? |
|
||||
|
||||
Dat is het S-contact..
|
|
|||
|
|||
Quote:
En welke draad is dat? Hij zit nu op de bruin rode. En het lijkt nu te werken. De rest werkt ook allemaal goed. Alleen nog even een goede plek vinden om mn schoksensor te plaatsen. In mijn vorige auto had ik er wat problemen mee dus hij moet goed bereikbaar zijn. |