|
|||
|
|||
Golf mk2 GTI 16v '86 apart spul
Te koop aangeboden een zo goed als complete Golf mk2 gti 16v uit 1986. Het is een originele Hollander. Koets is niet een van de mooiste heeft hier en daar wat roest maar mocht je het echt willen is hij wel te redden.
In de basis een prima rijdende auto echter is de koppeling versleten en deze moet dus vervangen worden voor het weer een rijdbare auto is. Eventueel kan dit gedaan worden. Alles mag weg dus staat iets er niet tussen vraag het dan gerust via PM dikke inlaat buizen €60,- Catcams 283/279 graden nokkenassen (7661221), en verstelbaar nokkenastandwiel. VERKOCHT Regelapparaat ontsteking met verhoogde toerenbegrenzer incl draadboompje €75,- Porsche 924 mengelteiler €75,- Supersprint spruitstuk VERKOCHT Powersprint groep A uitlaat VERKOCHT G60 fusee stukken €100,- Zacht dashboard €75,- Zwarte hemel zonder schuifdak €75,- Losse kleine delen via PM. Zal in de loop van de week de lijst met onderdelen uitbreiden. Uiteraard mag alles ook in een keer weg. Liever zelfs. Last edited by chrisr : 09-05-2013 at 21:20. |
|
|||
|
|||
Beste. Ik heb een golf 1.3 uit 86 die gewoon rijd. Ik rijd er dagelijks in. Ik ga mijn auto ombouwen met een ander blok en quattro systeem etc. Ik wil daarom wel ruilen tegen jou auto.
Bij interesse stuur ik je wat foto's. Mvgr pascal |
|
|||
|
|||
Is het blok nog netjes of zit er werk aan
|
|
|||
|
|||
Het blok is nog netjes. Doet gewoon wat ie moet doen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen interesse in een Ruil of er moet iets heel speciaals aangeboden worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dashbord kastje ook los te koop?
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een zwart hemeltje met schuifdak, heb jij die toevallig?
Ik kon op de foto niet zien of hij een schuifdak heeft. gr John |
|
|||
|
|||
ik heb wel intresse in de group A uitlaat. Maar past dit op een corrado( ook met dezelfde motor)
|
|
|||
|
|||
Dashboard alleen in zijn geheel.
Nee zit geen schuifdak in. |
|
|||
|
|||
ik heb wel intressen in de voor en achter bumper mits deze geen schade hebben en in de groupe a uitlaat laat me even wat weten via een pbtje voor alles bij elkaar mvg michael
|
|
||||
|
||||
Mocht je de nokkenassen los willen verkopen wil ik ze graag overnemen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb intresse in startmotor als deze nog goed is.
|
|
|||
|
|||
Had je een pb gestuurd over de bumpers! Los te koop?
|
|
||||
|
||||
Verkoop je de raammechanisme links? Om de raam te openen en sluiten.
|
|||
|
|||
Startmotor is nog goed. En gaat los weg.
Nokassen vandaag uit de motor gehaald. Dus los in de verkoop. Zijn erg netjes. |
|
|||
|
|||
Pb terug.
|