|
|||
|
|||
Velgen polijster gezocht
Hallo beste vw liefhebbers,
Ik heb een set detroits leggen van de vorige auto. Nou zou ik graag mijn stoeprandschade weg willen laten werken. Een bekende van mij zei tege mij dat de velg met vijlen, schuren en dan polijsten ook wel moet lukken. Iemand hier ervaring mee en voor mij het zou willen doen voor een bedragje. Liefst omgeving Gorinchem/Dordrecht Als iemand een zaak weet waar ze dit doen hoor ik het ook graag natuurlijk. Last edited by ed60letzebuerg : 12-05-2013 at 12:58. |
|
||||
|
||||
Bertil, Wheelcare, sixpack om er es een paar te noemen
|
|
|||
|
|||
Ja het liefst iemand die er een schappelijke prijs voor vraagt en wat wilt bij verdienen
|
|
|||
|
|||
custom car alloy
|
||||
|
||||
Wat zijn je verwachtingen eigenlijk wat zoiets kost?
Ik schatte het de eerste keer erg lichtjes in en bleek achteraf toch allemaal wat duurder te zijn. Zolang het goed gebeurd is dat geen probleem natuurlijk. |
|
|||
|
|||
tussen de 60-90 over het algemeen. Ik zie ook op forums dat ze het met een soort pasta opvullen en opschuren en spuiten. Al wilt iemand het voor me doen, zou dat super zijn.
|
|
||||
|
||||
Is de stoeprand schade erg dan?
Anders gewoon laten afdraaien, ben je stuk goedkoper uit dan polijsten. |
|
|||
|
|||
Per velg.
|
|
|||
|
|||
Daarom zou ik graag iemand hier van t forum willen hebben die mijn velg netjes maakt. Want ik kan dat niet inschatten wat er moet gebeuren. Op een foto zie je het ook niet goed denk ik.
Bij een zaak doen ze natuurlijk gelijk de duurste optie. |
|
||||
|
||||
Er zitten er hier wel een aantal op het forum wat weten wat ze doen en je echt niet meer laten betalen dan nodig is.
|
|
|||
|
|||
Nou hopen dat ze mee lezen dan maar!
|
|
|||
|
|||
Gewoon even bertil vragen, volgens mij vroeg hij 100 euro voor de gehele set.. En heb nog niks anders dan positieve berichten gehoord..
Bertil zit overigens in enschede.. Linkie: http://volksforum.com/forum/showthr...ighlight=Bertil
|
|||
|
|||
Oke bedankt. Dan contact ik hem wel al ga ik zelf die kant op.
|
|
|||
|
|||
Niemans uit de buurt? Ook eventueel voor alleen polijsten?
|
|
||||
|
||||
stoeprandschade
voor 65 doe ik alle 4 de buitenrandjes
kun je op wachten
|
||||
|
||||
Gaat het om zulke wielen ?
|
|||
|
|||
Ik heb de golf 6 look. Kyk pb
|
|
|||
|
|||
Goeiemiddag iedereen,
De stoeprandschade zijn eruit.. nu wil ik deze hoogglans laten polijsten en dan dat de stoeprandschade evenveel match met de rest van de velg. Dus ik zoek iemand die dit kan tegen een vergoeding. |
|
||||
|
||||
Gebruik de search eens..
|
|||
|
|||
Iemand?
|