|
||||
|
||||
De wielen staan alweer te koop,we gaan eens terug wat groter proberen :-) eens kijken hoe een 19" staat..
Nog 2 foto'tjes van op stanced..
|
||||
|
||||
Het mocht niet zijn.. op een lange brug een verhoging op de baan en als resultaat : carter = dead..
je ziet nog mooi het spoor vd olie op de takelwagen..
|
||||
|
||||
Ah dat is balen!
|
|
||||
|
||||
Idd erg balen!
Nee oliepomp gelukkig niet geraakt. Nieuw carter is al besteld :p doet wel pijn in u hartje ze :p Grt
|
||||
|
||||
Waarom niet onmiddelijk zo een hybride carterpan? Heb je een stalen onderkant...
Edit: zoiets dus http://www.celtemp-services.nl/cart...ccd9329c2d6 6e |
|
|||
|
|||
pffft die prijzen vallen nog mee
voor die oude bmw td waren geen carterpannen leverbaar allleen nieuw bij dealer gelukkig werkt een kennis daar dus kreeg ik korting maar koste me nog 300 euro 2e keer dat ik me carter kapot reed had ik gelukkig nog me oude motorblok met nieuw carter toen maar een metalen constructie omheen laten lassen
|
||||
|
||||
Vandaag hebben we ze een nieuwe onderbroek aangedaan :-) Brand new, kunnen terug de weg op :-)
Juist oliefiltertje nog mee vervangen en haldex olie + filter ook eens veranderen,dat is voor morgen!
|
||||
|
||||
Cartertje is ondertussen gefixt,wielen zijn verkocht.
Lig nu 2cm'tjes hoger en ben opzoek naar nieuwe wielen! grtz
|
||||
|
||||
Vandaag eens op de testbank gestaan..
|
||||
|
||||
Gully's van een vriend gepast..