|
||||
|
||||
Golf mk2 - Roestvrij, schroefset, nw APK, nw banden - VERKOCHT
Deze Golf heb ik gekocht als 'backup'-auto voor als mijn oldie Mercedes het zou begeven. We zijn inmiddels 8.000km verder en ik heb eigenlijk op een fun-ritje na nooit meer in de Golf gereden... Beetje zonde dat deze beauty dan staat stof te vangen in de schuur!
Origineel Nederlandse Golf Manhattan uit 1989 in L96M Marathonblue. De originele strakke L96M motorkap van de auto is opgeschuurd door een vorige eigenaar, misschien kun je deze zelf vervangen door een in de juiste kleur. Motortje is een 1300 injectie welke altijd start en loopt als een naaimachientje. Auto start, rijdt en remt prima, de vierbak schakelt zoals het hoort. Boekjes en historie is bij de auto. Auto heeft nu 119782km op de klok, dit wordt door de boekjes ondersteund. Dit zal in het echt iets meer zijn, omdat de teller soms een beetje hapert. De snelheidsmeter werkt verder wel perfect, evenals alle andere instrumenten. Reservesleutel aanwezig. Radio met AUX-aansluiting. De auto is roestvrij, zelfs de onderkanten van de deuren, de dorpels, de afwateringsgootjes van de achterklep is niets aan te zien en staan in de originele lak. Alleen rond het rubber van de achterklep waar de bedrading doorheen gaat is het een klein beetje bruinig, maar zeker geen rottigheid. Zeg het er het liefst toch even bij. Auto heeft her en der wat kleine deukjes, de meest opvallende is de achterkant die een klein tikje heeft gehad. Zoals op de foto's te zien is, is de auto zeker niet ontzet, de binnenkant van de laadruimte is nog kaarsrecht. De mk2 is voorzien van een schroefset van nog geen jaar oud die lekker omlaag is geschroefd. Auto staat op vers 16" Opel staal inclusief VW Caddy afdekkapjes met spiksplinternieuwe 165/40/16, waar hooguit 250km op gereden is. Auto kan op deze hoogte volledig afdraaien zonder aan te lopen. Is eventueel weer eenvoudig omhoog te zetten. Het interieur is origineel en in nette staat. Interieur is helemaal compleet op het rechterspiegelafdekkapje na. Paar kleine vlekjes in de zitvlakken van de voorstoelen, maar niet storend. Dak van de Golf is een checkered flag op geschilderd. Dit is erg netjes gedaan, maar wel met simpele verf. Er is over de originele lak heen geschilderd, dus is er eventueel weer af te halen als je heel veel tijd over hebt. De Golf heeft in maart een nieuwe APK ontvangen, daarvoor was alleen een verse ashoes en wat klein spul benodigd. Net na de APK lag er een plasje water onder de auto toen ik weer in de opslag kwam waar de auto gestald staat. Bleek de radiator te zijn die iets lekte. Er is eind maart dus een nieuwe radiator opgegaan met verse koelvloeistof. Kortom, leuke auto met wat gebruikerssporen, die nog wel wat kilometertjes kan maken. Vraagprijs voor de auto is verkocht. Geen inruil mogelijk, alleen 19" 5x100 wielen. Auto staat in Alblasserdam, 15km zuid van Rotterdam. Contact: Reinoud Valk 0612765601 loscreepers [at] hotmail [dot] com Last edited by LosCreepers : 11-05-2013 at 12:35. |
|
||||
|
||||
4- of 5-bak ?
Last edited by Erik Baas : 09-05-2013 at 13:33. |
|
||||
|
||||
1300, 119782km staat in de tekst .. zal wel een 4 bak zijn.
|
||||
|
||||
Ja, ik zag het te laat, beetje chaotische opmaak...
|
|
||||
|
||||
PS.: Zo heel erg "cheap" vind ik 'm eigenlijk niet...
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad een vierbak, vergeten te vermelden. Nu aangepast. Ook de opmaak voor de liefhebbers.
Voor een roestvrije, verse APK-hebbende auto waarvan alles werkt.. Met een prima interieur, verse wielen... Mwa. Ik vind het geen gekke prijs. Natuurlijk heeft hij wat butsjes, maar daar rijdt hij niet minder om. |
|
||||
|
||||
Verkocht.
|