|
||||
|
||||
Golf 1 GTI 750euro
http://link.marktplaats.nl/672800977
Niet duur voor een Golf 1 gti! zal wel genoeg werk aan zitten maar toch. |
|
|||
|
|||
Nee inderdaad worden tegenwoordig idiote prijzen voor gevraagd ,
er zal wel werk aan zitten , maar deze heeft ook bijna alle details van een originele GTI nog wat de meesten ook niet meer hebben dan is het geen slechte prijs!
|
|||
|
|||
Mensen voelen nog altijd de crisis en zeker met de komende nieuwe regels zullen golfjes moeilijker verkopen..
|
|
|||
|
|||
Goede investering!
grtz |
|
||||
|
||||
Als ik de plek en vaardigheden voor had om hem op te knappen had ik me eens goed bedacht.
Probleem is alleen vaak bij zoiets is dat je er heel veel geld aan kwijt bent en je beter een vrijwel klare golf GTI van dat bouwjaar kunt halen. Bijna altijd goedkoper uit en het is al klaar. Je mist natuurlijk wel de voldoening dat je het zelf gedaan hebt. |
|
||||
|
||||
heb hem bekeken staat hier vlak bij
zit zekers veel werk aan raam stijlen r beetje werk links tot aan de binnen kant verrot compleet overspuiten veel deuken hemel slecht interieur slecht/matig ik vond hem te duur
|
||||
|
||||
Eigenlijk was helemaal niks nog goed behalve dat het een originele GTI is.
Vandaag zijn ze flink aan het bieden geblazen zie ik, waarschijnlijk ziet er toch iemand nog wat in dan. Ja, wat is te duur, ik denk dat bij een vrijwel volledige opknap beurt van een GTI 200euro het verschil ook niet zullen maken. Je moet er wel aan willen beginnen natuurlijk. |
|
||||
|
||||
al 900 euro op geboden
|
||||
|
||||
biedingen op marktplaats is gebakken lucht.
|
|
||||
|
||||
staat nu niet meer op marktplaats