|
||||
|
||||
naaaaaaaaais
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit gertje, al blijft 9016 natuurlijk dikker
|
||||
|
||||
Quote:
Opzich wel, maar de knip kriebelt daar niet hard genoeg voor mee |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gaaf geworden gertje!
|
||||
|
||||
Ja dat is ook zo , velgen staan super
|
|
||||
|
||||
Olievlekken zijn niet van mij hoor |
|
|||
|
|||
Beetje jammer van de tape op het dak dan
|
|
||||
|
||||
Ja maar anders krijg ik een natte kont
|
|
||||
|
||||
Zo, ben weer eens even een beetje aan 't prutsen geweest, hij moet er op VAG fest wel een beetje goed bijstaan uiteraard
Helaas bij het eraf halen van m'n linkervoorwiel ontdekte ik 2 dingen waar ik niet blij mee ben |
|
|||
|
|||
Kapote ashoes en verkeerde uitlijning?
|
||||
|
||||
U gaat door voor de koelkast en de wasdroger
De turk waar normaal m'n auto's laat uitlijnen ga ik dus niet meer heen.... |
|
|||
|
|||
Nee een beetje zonde zo
|
||||
|
||||
Heb maar 2 nieuwe 165/50 Nankangs besteld, kutbanden maar ik rij er toch maar weinig mee en heb ze er achter ook al op zitten (185/45 dan)
|
|
||||
|
||||
Zo, die rommel zit er ook omheen en een nieuw ashoesje is ook gemonteerd. Bijna klaar voor VAG fest |
|
||||
|
||||
mooie bandjes
niet slecht voor wat jij zegt kut band |
|
||||
|
||||
VAG-fest heeft ie ook tenauwernood overleefd, had een koelslang die gescheurd was onderweg naar Belgie....
Gelukkig heeft de ANWB ter plaatse een andere erop kunnen schroeven Er is ook een paar meter 2,5" pijp binnen gekomen, deze week ga ik me eens even wagen aan een dikke downpipe en uitlaatsysteem maken |
|
||||
|
||||
En weer een jaartje apk (volgende keer meteen 2 jaar ).
Er mankeerde niks aan, ook wel weer eens leuk Als het wat minder fris is maar eens aan het uitlaatsysteem beginnen, en ik heb ook al tijden een intercooler en andere turbo (K14) ervoor liggen. |
|
||||
|
||||
I love this thing!
|
|
|||
|
|||
En vast sparen voor de wegenbelasting...