|
|||
|
|||
Geen remlicht en achteruit verlichting
Heren,
Ik heb een caddy mk1 met een golf 3 TDI motor en bijbehorende relaise kast. Bij aankoop van de caddy er niet op gelet of de achteruit rij lichten werkten of de remlichten. Nu blijken deze niet te werken. - Knipperlichten werken wel gewoon en normale verlichting ook. Nu is mijn relaise kastje een puinhoop. Ik heb gemerkt dat dit blokje voor achter was. Weet iemand welke draden ik moet gebruiken? Tevens kon ik ook geen kabel vinden die van mijn voetpedaal af kwam? Wie weet welk gedeelte van de zekering box voor de achterrem en achteruit rij ligt zijn? Wellicht iemand ook die de juiste draden weet? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Misschien kan je achter bij je achterlichten kijken welke draad er op de remlicht aansluiting zit en het zelfde voor de achteruit.
Misschien vind je ze dan terug in het blokje wat naar achter loopt wat in je zekering kast komt.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De kabelboom achter klopt niet meer.
Die is er doorgeknipt en met "nieuwe" kabels verder gelegd. Bedankt voor de foto's Ik hoop dat ik hier verder mee kom. Tevens waar komen de kabels van het remlicht en achteruit precies vandaan? Dan kan ik dit ook controleren. Alvast hartelijk bedankt allen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Zekering kast is van een golf 3 dus komt niet overeen met het plaatje. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps. http://www.a2resource.com/electrical/CE2
|
|||
|
|||
Dankje!
Van de week eens puzzelen. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik al iets gevonden heb.
Deze hangt namelijk los bij mij in de auto. De schakelaar. Enig idee waar ik die vast moet maken? |
|
|||
|
|||
Voorzijde van je rempedaal aan de bovenkant.
Als het goed is moet je er 2 stuks van hebben. Beide op je rempedaal. Heb zelf een mk2 tdi.. |
|
|||
|
|||
hmm de stekker is ingetapt zodat de pin niet naar buiten komt.
Deze zal in de zekeringsbox gaan of komt die normaal ergens anders op uit? |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het bij een caddy mk1 zit?
Ook via dit schakelaartje? |
|
|||
|
|||
Heren bedankt voor de hulp met het remlicht.
Het is opgelost. Ik kwam erachter dat het remlicht nog via remdruk potje gaat( kom even niet op de naam :p) hier is 1 pinnetje afgebroken. Momenteel maar een kabel er tegen aan gezet. Zal dus vervangen moeten worden in de toekomst. Alleen het achteruit rij licht nog. |