|
||||
|
||||
Project [ YD-67-XX ] Polo 2 Coupe GT
Hier ook maar even een klein project topic openen. Mijn coupe staat al ruim een jaar in de stalling, omdat mijn vriendin en ik net een huis hadden gekocht. Nu het huis grotendeels af is, komt de klustijd er weer aan
Dit zijn foto's dat ik de coupe voordat ze de stalling in ging. Laatst nog even langs geweest om even te kijken hoe ze er bij stond. Dikke laag stof/zand erop en de bandjes zijn wat zacht geworden. Dus heb ik maar nieuwe bandjes besteld en op mijn Reversi velgen gelegd. Eind van de maand even 16mm spacers bestellen, dan heb ik weer et34. Dan het motorische gedeelte, want dat was ook een reden van het voorlopig even wegzetten. De motor heeft een klomme klep, dus een kopwissel is nodig. Heb een geflowde AAV cilinderkop liggen, een ABU-nokkenas, een inlaatspuitstuk voor cbr600 carbs en cbr carbs liggen voor transplantatie. Dit was het even voor nu. |
|
||||
|
||||
Dikke wielen !
|
||||
|
||||
Dank, ik kwam ze tegen op een online winkel in de UK voor een spotprijsje. 200 euro voor gloednieuwe velgen!
|
|
||||
|
||||
Vandaag de coupe uit de schuur geduwt, afgespoten en de Reversi's eronder geschroefd want de oude bandjes waren wel erg zacht.
Resultaten voor het afspuiten: Na de wielenwissel: Was bang dat ik niet genoeg ruimte zou hebben, maar viel mee. Had net geen vinger speling tussen velg en veerschotel. Voor wil ik 16mm spacers en achter 20mm, die ga ik eind van den maand aanschaffen. |