|
||||
|
||||
waarde bronze ruiten golf 1
ik heb nog twee brons getinte ramen liggen (zijraam voor + achter, 3deurs). Wat kan ik hier nog voor vragen? Ze zijn origineel van Volkswagen en hebben alleen gebruikssporen, geen grote schades
Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Het is met dit soort spul maar net wat de "gek" ervoor geeft.
Als ik zoiets te koop zet, moet niemand het hebben of je krijgt belachelijke biedingen. Als het andersom is en ik ben op zoek naar iets "speciaals" dan moet ik de hoofdprijs betalen. Succes met de verkoop
|
|||
|
|||
Quote:
haha, idd. Ik herken het. |
|
||||
|
||||
Ze zijn naar een forumlid van hier gegaan in elk geval (weet alleen zijn nickname niet) hij had er in elk geval 50euro voor over mocht iemand dit interessant vinden om te weten
|
||||
|
||||
Heb mensen voor een compleet setje zelf al wel 350 zien bieden. Heb zelf gelukkig niet zoveel betaald voor t setje van de LS...
|
|
||||
|
||||
Bronzen ruiten
[QUOTE=swinz]ik heb nog twee brons getinte ramen liggen (zijraam voor + achter, 3deurs). Wat kan ik hier nog voor vragen? Ze zijn origineel van Volkswagen en hebben alleen gebruikssporen, geen grote schades
Welke voorste zijraam heb je nog van een 3 deurs |