|
||||
|
||||
Erg klote dit man ! veel sterkte met het verlies van je jetta , zonde dat de auto zo heeft moeten eindigen !
|
||||
|
||||
jammer met het verlies van je jetta hoop dat het allemaal goed kom voor jou ...gr
|
|
||||
|
||||
Doodzonde !! Sterkte !
|
|||
|
|||
Ik las het al op AW. Vreselijk zeg!
Heel veel sterkte ermee, meer kan ik ook niet zeggen |
|
||||
|
||||
Sterkte met het verlies van de Jetta. Ik mag lijen dat dat stelletje ongedierte op minstens zo'n verschrikkelijke manier aan hun eind komen als deze onschuldige Jetta. Gr. Ed
|
||||
|
||||
Eeuwig zonde! Rot ook om je auto zo terug te zien.
|
|||
|
|||
Damn!.. Klote man.. Trieste lui zijn het ook
|
||||
|
||||
Ziek ..... Sterkte man
|
|||
|
|||
Holy fuck! Wat een stel eierdozen.... sterkte man...
|
|
|||
|
|||
Zo vandaag is alles afgehandeld.
De heb wat laatste dingen van de Jetta af kunnen halen (grille, koplampen, achterlicht, kentekenplaat, knipperlichten) om sommige delen daarvan op de Golf te gebruiken. Hij wordt vandaag opgehaald door de sloop en dan krijg ik de vrijwaring thuis gestuurd. Aangifte en schadeformulier (standaard procedure) zijn naar de verzekering gemaild. Het is nu afwachten of de vriendin die hem geleend had wat van haar verzekering krijgt hiervoor. Zo niet heb ik haar de keuze gelaten of ze, al dan niet uit schuld gevoel, iets betaald aan me. Ik vind dat zelf erg moeilijk en heb haar dat ook gezegd, "ik neem je niets kwalijk en van mij hoef je me niets te betalen, maar als je dat wil. Ja dan is dat wel heel fijn natuurlijk". Ik weet 100% zeker dat ik weer een andere hobby auto terug wil kopen, m'n vriendin weet echter 100% zeker dat zij dat niet wil. Maar ALS dat dan zou gebeuren moet dat weer een Golf mk1 cabrio worden. Terwijl ik perse weer een 2 deurs Jetta automaat terug wil...... Een leuke stand-off dus. Een andere optie is de Golf weg te doen en zowel een mk1 Cabrio als een Jetta te kopen. Maar ik wil ook wel graag een BMW E30. We moeten in ieder geval eerst samen even flink discussiëren over hoe en wat. Die tweede auto komt er dit jaar echt wel, daarvoor ben ik te gek op auto's, maar watvoor? Geen idee. |
|
||||
|
||||
Netjes geregeld. Toch een moeilijke zaak, je wilt er niet minder van worden maar het is ook moeilijk om de andere hiervoor te 'straffen'.
Maar ik neem aan dat ze je wel enigzins tegemoet komt, zou ik in ieder geval wel doen |
|
||||
|
||||
Respect dat je het draadje weer op wil pakken Ar,.. Ik zou t zelfde gedaan hebben..
Dood en doodzonde van de Jetta natuurlijk, hopelijk krijgen ze de schoften te pakken die dit op hun geweten hebben..
|
|||
|
|||
aiii dat is zuur!!pff
|
|
|||
|
|||
De laatste foto's die ik van de Jetta heb gemaakt, nu met m'n camera. Hierop is wel goed te zien hoe slecht hij er aan toe is.
|
|
|||
|
|||
Vreselijk voor je
|
|
|||
|
|||
Zonde. Hoop voor jou dat die idioten gepakt worden, ze moesten met stokken geslagen worden .
Je zouje jetta weer kunnen opbouwen tot "rat" , alles eraf andere motor en elektriciteit , plat smijten ,ruiten erin , kussentje op je restant van zetel en gaan op de meetings
|
|||
|
|||
Als al het monteren goed gaat ben ik vanavond bi RTV NH te zien met een interview over de Jetta! (en m'n Golf)
Dus 17:00u, RTV NH. |
|
|||
|
|||
Tjong , sneue bak zeg ...
|
|
||||
|
||||
godskolere zeg.... sterkte!
ik wil de daders vanalles toewensen wat hier niet is toegestaan denk ik...
|
|||
|
|||
Pffff.. Wat een ellende zeg! Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een vervanger.
|