|
|||
|
|||
bordeaux rode vento in onderdelen
omdat hij niet in het geheel kan worden verkocht doe ik hem weg in onderdelen
alles mag weg! het gaat om deze vento: http://www.mijnalbum.nl/Album=KM3ZPK3H voor alles geld teab, dus als je een onderdeel wilt laat het me dan weten plus het bedrag wat je er voor over hebt. omdat toch vraagprijzen verplicht zijn zal ik een kleine greep doen... front dus koplampen motorkap en grill......200 sporteinddemper...50 euro sportstuur incl naaf....50 euro ook hiervoor geld..bieden mag de minpunten van de gehele wagen zijn: wat roestvorming bij de wielranden bestuurderszijde voor de rest roestvrij en zo goed als deukvrij! middendemper raakt de bodem in de 1e versnelling als je snel optrekt, dit schijnt een niet originele demper te zijn. en dorpel bestuurderszijde is rot laat het me maar weten als je iets nodig hebt! Last edited by mark041 : 31-08-2012 at 21:14. |
|
|||
|
|||
front is gereserveerd |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de motorkap ng te koop? Grtn hartger
MK V 05 GTI/TDI MKIII VR6 96 EX PASSAT V6 4M 98 EX MKIII TDI 97 EX MK I G60 83 EX A3 04 S LINE TDI EX Polo 04 TDI EX MKIII 1,8 GT 96 EX MKI CADDY EX MKIII VR6 '96 EX MKIII VR6 94 EX MKI G60 '83 EX MKI GTI '83 EX MKIII VR6 96 EX |
|
||||
|
||||
pookhoes??
|
|||
|
|||
up..hij kan in zijn geheel weg! en het gaat om een 1800
onderstel etc gaat pas op het laatste moment weg aangezien hij rollend moet blijven |
|
|||
|
|||
nu definitief omdat er nu ruimte is.. hij gaat uit elkaar
front is al gereserveerd |
|
|||
|
|||
Wat voor schroefset zit eronder, en hoe is de staat hiervan ?
|
|||
|
|||
volgens mij een v-maxx staat is zover ik weet goed.
maar de set gaat er pas op het laatst onderuit en dan kan ik je duidelijkheid geven over het merk en de staat. |
|
|||
|
|||
Gaat de bumperlip ook los weg? Zo ja, kan ie verstuurd worden?
|
|
|||
|
|||
front?
|
||||
|
||||
heb je de schroefset nog?
|