|
|||
|
|||
Golf '83 GTI Red
Hallo
Ik zal me even voorstellen aangezien ik aan het hobby'en ben met mijn golf gti mk1. voor deze golf al een andere mk1, polo en nissan skyline gehad ; http://www.daikitana.com/extra/Skyline/6/ Maar nu een rode mk1 ! 2.0 8v 2E motor 288 schrick nokkeas (volgens de adv. twijfel er sterk aan) sachs versterkte koppeling 4T versnellings bak 4-2-1 spruitstuk + powersprint Bolku chip motor computer FK schroefset OZ racing rally velgen Aanschaf Motor bij aanschaf ; kleppen deksel rood laten poedercoaten ; was lijst aan nieuwe onderdelen vervangen en wat schoongemaakt ; Paar knappe fotos gemaakt ; Zo staat hij er nu bij, nog op de lijst om te doen is de benzinepomp vervangen, radio valt nog wel ins uit, en de uitlaat maakt me effe te veel lawaai... Groetjes! Stefan Last edited by Dakana : 28-04-2013 at 16:34. |
|
|||
|
|||
Ziet er fris uit! Ben persoonlijk niet weg van de koplampen, voor de rest, superstrak!
|
|
||||
|
||||
Hoi Stefan
Welkom. Golf ziet er goed uit! Leuke combi met de donkere wielen
|
|||
|
|||
Mooie golf. Zag hem laatst op marktplaats te koop staan.
|
|||
|
|||
Tussen de Kia advertenties ? ;-)
ik heb hem recent gekocht inderdaad! |
|
||||
|
||||
Mooi ding hoor niks mis met de koplampen
|
|||
|
|||
Quote:
thnx, goeie tip! Alleen ik zit er een beetje tegenaan vanwege het gebrek aan een brug/mogelijkheid. maar gaat goed komen, een van de laatste items om te doen dan kan die voorlopig de weg op |
|
||||
|
||||
Op de tankdop na, een dikke gti! Breekt een beetje het zwart rood thema.
Waarom eigenlijk van voor een chrome bumper? Of vanachter een zwarte, 't is maar hoe je het bekijkt |
|
||||
|
||||
Super gave bak. Zou idd wel het zwart rood thema helemaal doorvoeren
|
|||
|
|||
Quote:
Nee bij hyundai Pracht mk1. Heb m diverse malen op mp bekeken maar heb helaas maar plaats voor 1 mk1 in de garage
|
||||
|
||||
Ook hier Stef
Ben blij dat je er goed voor zorgt! Quote:
Er zat wel een chromen achterbumper op maar die was meer roestig dan chroom dus heb ik hem toendertijd laten coaten in het zwart omdat ik zat te wachten op een nieuwe chromen bumper die helaas nooit is afgeleverd
|
|||
|
|||
Nou, het viel niet mee maar de pomp is vervangen!
De leiding waar ik me het meeste zorgen over maakte viel nog mee, al zou vervangen in de toekomst geen overbodige luxe zijn. Belangrijk wel ; de motor loopt weer zuiver!! Heerlijk rijden als hij niet in houd Nu nog twee kleine klusjes, de radio en toch de uitlaat (mag wat stiller wat mij betreft) en dan is hij zomer klaar. |
|
|||
|
|||
Nice!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
hele vette Mk1
|
|
||||
|
||||
Mooie GTI!
|
||||
|
||||
Strak bakkie!
|
||||
|
||||
Welkom, toffe 1!
en mooie evolutie, van skyline naar mk1 is |
|
||||
|
||||
erg gaaf benieuwd wat je er van maakt!
golf een jaar of 3 terug denk ik alweer, ook is wezen bezichten toen de zoektocht naar m'n 1ste vw in volle gang was..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |